Eu, tu si umbrelele

Iti amintesti primele noastre umbrele? A mea era verde, avea niste desene albe pe ea si abia incapeam sub ea, desi eram micuta, inca la gradinita sau cel mult in primul an de scoala. A ta tin minte ca era albastra si avea desene rosii. nu tin minte ce reprezentau, dar imi amintesc perfect momentul in care a inceput ploaia. Ne-am grabit sa ne imbracam si am iesit afara, in strada, mandre ca avem umbrele.

Ploua torential, tuna si fulgera, cerul devenise brusc negru, dar noua nu ne pasa. Mergeam agale pe strada, radeam strident, incercand sa atragem lumii atentia, de parca se putea auzi ceva in vacarmul pe care il facea natura dezlantuita. Nu era nimeni pe strada, pana si cei cativa rataciti se ascunsesera de ploaia ce se abatuse din senin peste pamant. Ne-am plimbat prin fata blocului pana cand picioarele ne-au inghetat, apoi ne-am intors in casa.

Dar aveam umbrele, afara ploua si era pacat sa nu profitam, asa ca am deschis larg geamul, ne-am scos umbrelele si am privit in zare pe sub ele pana cnd s-a intors tata de la serviciu. Iti amintesti?

Posted on Februarie 25, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

