Vieneland

M-am gandit mult la acest nou blog, si de multe ori m-am intrebat ce voi face cu el. Sunt constienta ca nu am timp nici pentru celelalte bloguri pe care le am, sunt constienta ca nici idei nu voi gasi mereu. Cu toate astea, m-am decis sa il pastrez. Va fi blogul unde voi incerca sa atrag multi vizitatori, ii voi pune cateva reclame si, dupa ce voi pricepe exact care este treaba cu linkurile de afiliat, voi face si acest pas.

Tot aici imi voi asterne gandurile pe care nu vreau sa le vada toata lumea, asa cum imi propusesem la inceput sa fac pe doaronline. Dupa ce am participat cu el la superblog, nu a mai fost posibil, pentru ca tot mai multa lume intra acolo sa ma citeasca, chiar si in zilele in care nu scriam nimic.

Pe acest blog nu voi scrie cu diacritice, pentru a mai economisi putin timp, macar intr-o prima faza, pana cand voi vedea daca imi este cu adevarat de folos sau nu. Fiind deschis pe o adresa de mail pe care nu o utilizem la altceva, probabil nici macar nu voi afla foarte repede ce se intampla pe aici. Deocamdata atat! Ma voi stradui sa ii creez continut, in limita timpului disponibil si in masura in care voi avea idei pentru el. Articolele nu vor fi atat de lungi ca pe vienela.ro, nici atat de aranjate, ci vor curge exact asa cum mi-au venit ideile.

Este inutil sa explic motivul pentru care am ales ca numele blogului sa fie vieneland. Oricum, in ultimul timp am invatat ca nu trebuie sa dau nimanui explicatii pentru ceea ce gandesc, pentru ceea ce decid sau pentru ceea ce fac.

Posted on Martie 15, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mă bucură decizia ta. Sper să te pot citi mai des pe aici, căci articolele de suflet au mai multă căutare la mine!
    Bun venit pe această platformă!

    • Iti multumesc, Mugur! Nu stiu daca voi avea destula energie pentru a scrie pe cat de des mi-as dori, procupata fiind in primul rand de cele lumesti. Dar voi incerca…

Lasă un răspuns

