Un interviu altfel

Un interviu altfel, care presimt ca va avea mare succes in blogosfera… Eu deja sunt la a doua varianta, fara plagiere, pentru a induce lumea in eroare… Asadar, intrebari gandite Hipertensiv

1. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

As sta degeaba, cu paharul de limonada in mana, la umbra piersicilor din livada.

2. Dacă ai fi Victor Slav, ai fi rupt-o-n bătaie până acum pe Bianca Drăgușanu? Ai lua în calcul să o bați astăzi, imediat ce dai ochii cu ea? Plănuiești să faci asta începând de mâine? Dacă nu, de ce?

Nu, cu siguranta nu as da in ea. Dar as avea grija sa o pedepsesc intepand-o din loc in loc.

3. Alege un personaj suficient de vizibil în mediile de comunicare din România care crezi că ar fi potrivit pentru a fi imaginea unei campanii care să militeze pentru legalizarea eutanasierii oamenilor;

Corneliu Vadim Tudor.

4. Comentează afirmația „Femeile cu sâni mici nu știu să calce pantaloni la dungă”;

Femeile cu sanii mici au preocupari intelectuale, au bloguri, nu isi pierd vremea cu calcatul pantalonilor. Pentru asta s-au inventat menajerele si fierul de calcat.

5. Monet sau Dali?

Fotbalistii astia la ce club joaca?

6. Dacă ai avea puterea asta, cu ce te-ai înzestra în plus : a treia mână sau al treilea ochi ? (se acceptă și alte variante – exclus : a doua gură !!!)

Cateva fire de par in plus nu as putea cere, in locul celor care se ratacesc prin casa?

7. Dacă reîncarnarea ar fi o teorie demonstrată ce crezi că ai fost într-o viață anterioară? Ce ți-ai dori să fii într-o existență viitoare?

Probabil am fost o vrabiuta guresa, ciripind intreaga zi pe o creanga si voi deveni vultur, sa va privesc mareata din imparatia cerului senin.

8. Care este principalul lucru ce îi lipsește românului pentru a se declara ca fiind fericit? Dar somalezului?

Occidentul. Balastul.

9. Dacă ai avea această opțiune, ce ai alege între a fi rentier și a obține fix aceeași sumă având un job plăcut, lipsit de stress?

Rentier, bine-nteles. Matusa Tamara, unde esti?

10. Naufragiat pe o insulă pustie, ce companion ai alege între : un homosexual forțos, un câine, Valeriu Zgonea, manualul de fizică de clasa a IX-a?

Usor… Valeriu ala nu stiu cine este si eu nu stau in locuri inchise cu barbati straini; alaturi de un homosexual pe o insula e destul de greu, ca avem amandoi nevoie de acelasi lucru; fizica este materia aia la care nu am putut lua niciodata note bune, asa ca aleg cel mai bun prieten al omului.

11. Haiku sau epopee?

Daca ma gandesc putin, observ ca deja am scris o epopee astazi, jucandu-ma cu intrebarile.

12. Cât din tine se regăsește pe blogul tău?

Mult mai mult decat mi-as dori…

13. Dacă s-ar produce un film despre viața ta, ce actor ar fi cel mai potrivit pentru a interpreta rolul?

Milla Jovovich.

14. Ce ai face dacă în timp ce înoți ți-ai pierde slipul?

L-as cere pe al partenerului… Barbatii nu sunt atat de sfiosi.

15. De ce n-are coada urs?

Pentru ca s-au anagramat literele si acum e coada la rus.

16. Dacă ai fi în faţa unui oracol care îți poate răspunde la orice întrebare, dar doar la una singură, care ar fi aceea?

Ce sa fac pentru a deveni milionara?

Posted on Martie 31, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Influenţe, influenţe! Nu se pune! Tot cel de pe .ro e mai haios. Dar dacă m-ai vedea ce rânjită sunt ai mai scrie nişte răspunsuri. Şi o blondă în locul tău? Hmmmm!

    • Nu ma provoca, doar stii ca mai am doua bloguri pe care nu am scris… 🙂
      Eram deja obosita franta cand l-am scris pe acesta si nici nu mai simteam nevoia sa impresionez… Ma tem sa nu ajunga si blogul asta prea citit… Il vreau mai mult pentru mine…
      Nu neaparat blonda, ci nebuna cum era intr-un SF, Al cincilea element…

  2. Paaaaaaaaaruuuu bloguuuuuri ??? Tiii… Şi sunt toate cu conţinut diferit unul de celelalte ??? Zău de pricep cum reuşeşti şi mai ales zău de pricep de ce faci asta …

    • Nu imi reuseste asa cum as vrea, pentru ca nu am suficienta energie si nici timp, insa fiecare blog are rostul lui. Cel de pe .ro este blogul meu de suflet, pentru care am muncit enorm sa il cresc si pentru care as face orice, unul dintre cele de pe blogspot este pentru facut ceva banuti, celalalt (tot blogspot) il facusem pentru a putea posta ferit de ochii curiosi ai lumii, insa am participat cu el la superblog si mi s-a spulberat visul. Am vrut sa aflu cum se umbla pe wp, am facut acest blog cu gandul ca il voi tine pana cand invat, apoi mi-am dat seama ca ar putea fi oaza mea, locul in care sa scriu descatusat atunci cand am timp. 🙂

      • Să mă ierţi – ştiu şi singur că-s niţel bătut în cap, dar tot nu pot pricepe de ce nu faci toate lucrurile astea pe un singur blog.

      • Am incercat, insa prea multe advertoriale pe blogul bun mi-au indepartat cititorii.
        Sunt anumite ganduri pe care nu vreau sa le astern acolo, din cauza ca ma citesc neamurile si prietenii din viata reala…

  3. Am mâncat un *t*. 😳
    Apoi am văzut şi postarea în care spui că *Acest blog nu va dăinui prea mult* fiind doar o curiozitate vis-a-vis de wordpress. Eeee ??? Cum ţi se pare ?

    • Este la fel ca pe .ro, cu diferenta ca aici am curaj sa fac mici modificari, fara teama ca as putea distruge definitiv ceva. Acesta a fost motivul pentru care l-am facut, sa invat… 🙂 Nu ma mai indur sa il sterg… 😀

  4. Dacă afli cum să devii milionar să-mi spui şi mie ce trebuie să fac…sau măcar cum să crească la loc toate firele căzute şi făcute covor pe parchet

Lasă un răspuns

