Adevarul adevarat

Adevarul adevarat este ca nu imi permit sa tin un blog, nu mi-am permis niciodata. Totul a fost o iluzie, o minciuna gogonata de pe urma careia am ratacit doi ani din viata, am adunat datorii si am ajuns sa ma simt izolata de familie, de prieteni, de oameni. Adevarul adevarat este ca, stand acasa, fara serviciu, fumez prea mult, iar asta este un lux pe care nu mi-l pot permite. Nu doar ca nu imi mai pot permite, dupa 29 de ani de fumat, dar am ajuns sa am certuri in casa din cauza tigarilor, sa primesc reprosuri ca irosesc banii familiei.

Povestea e lunga si nu o pot asterne nici macar aici. As vrea… As vrea multe, insa nu pot. Sunt neputincioasa si asta doare, doare al dracu de tare. Am visat mult, am avut sperante, am crezut… Nu mai cred in nimic, nu mai am sperante, nu mai vreau oameni in preajma. Imi vreau stanca prometeica. Atat! Sau am ajuns deja pe ea?

Posted on Aprilie 13, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Am dat like, dar de fapt nu-mi place, nu-mi place să văd ca ai ajuns undeva, la anumite limite ale suportabilității. Dacă te consolează asta, nu ești singura în asemenea situație, doar motivele diferind!
    Eu spre exemplu, spre a face insuportabilul suportabil, am decis să-mi roluiesc singur țigările, căci ma costă mai puțin. Asta pentru că am o sursă de tutun ieftin.
    Uneori și eu ajung să-mi doresc singurătatea, căci parcă doar așa aș mai putea găsi liniștea de care zic eu că am nevoie!
    Dar, totul va trece și va fi bine!
    Lasă-ți un sâmbure de speranță să dăinuie în suflet!

Lasă un răspuns

