Pasi inainte si inapoi

Pot spune ca a cam trecut greul, cel putin pentru o perioada. Pentru astazi si maine sunt asigurata, iar de luni totul va reveni la normalul de dinainte de anormal. O liniste surprinzatoare coboara peste nervii mei zdruncinati, peste temerile care mi-au strans in chingi mintea, peste trupul obosit (la propriu si la figurat). Presimt ca voi avea o noapte linistita, o noapte in care nu voi mai fi bantuita de vise rele, vise ce incercau sa ma trezeasca (si chiar reuseau), amintindu-mi ca nu sunt supraom, ca am si eu momente de neputinta, ca nu intotdeauna depinde de noi, ca sa ne fie asa cum dorim.

Mi-am amintit ca goliciunea, in simplitatea ei complexa, trezeste simturi amortite. M-am uitat pe tavan, am cautat sa citesc in stele, am tatonat in jurul meu, am lacrimat pe ascuns, am facut pasi inainte si inapoi, incercand sa gasesc iesirea. Din cand in cand, cate un prieten drag mi-a intins un beculet, sa-mi lumineze calea grea ce strabateam. Nu voi avea cuvinte si nici sentimente suficient de infocate, pentru a le multumi ca mi-au fost alaturi, cu gandul sau cu fapta, atunci cand in juru-mi era bezna.

Ciudat sau nu, atunci cand nu mi-a fost bine, intuitia mi-a strigat sa nu merg spre cei cu care am mancat la o masa, cu care am povestit cate in luna si in stele sau cu care am dormit sub acelasi cer afumat de focuri de tabara. Din instinct m-am ferit de ei, si nu imi pare rau. Nu vreau sa stiu cum ar fi reactionat, daca m-ar fi ajutat sau daca ar fi uitat ca si-au strigat pana si pe facebook marea lor prietenie pentru mine. Tot instinctul este cel care imi spune ca nu prea stiu sa imi aleg prietenii, ca las de multe ori prea aproape oameni care nu merita, riscand astfel sa ii vad contaminati si pe cei puri.

 

 

Posted on Mai 3, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

