Piatra acoperita de flori

Ochii umflati de somn par acoperiti de o ceata alburie, ingrosata de fumul dens al primei tigari. Nu vad prea bine la aceasta ora, nu stiu pe unde calc, insa cafeaua ma atrage spre ea, imi ghideaza pasii, ma poarta spre momentul in care ceata se ridica de pe ochi si imi permite sa-mi vad chipul in oglinda, sa-mi vad copilul dormind, sa-mi vad sotul cum ma cauta prin pat. Dimineata.

Ochii sunt in ceata, o usturime rea ii face sa clipeasca des. Fumul tigarii invaluie chipul incercanat, obosit, dar zambitor. Pofta de cafea continua sa ma chinuie, desi o alung din minut in minut. Imi dau seama ca am gresit cand am pus lapte in ceasca. Intotdeauna imi da o stare de somnolenta, anihiland efectul cafelei. Aveam nevoie sa mai raman treaza o vreme, caci nu am terminat tot ce mi-am propus. Nu reusesc. Seara.

As vrea sa scriu mai mult, mai bine, mai cu folos, dar timpul zboara mult prea iute, iar eu obosesc mult prea repede. As vrea sa improsc cuvinte, apoi sa caut unele cu efect de balsam. As vrea sa adun buchet toate cuvintele melodioase pe care le are limba romana, sa le strecor prin sita rece a gandirii si sa dau drumul doar celor ce se vor dovedi a fi rezistente la poluare. As vrea sa fiu piatra acoperita de flori, as vrea ca prin lume sa trec fara sa vad oameni sluti la suflet. Acum.

piatra si flori

 

Posted on Mai 9, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cred că ţi-am descoperit în sfârşit toate blogurile! Pe ăsta nu-l ştiam, şi era păcat! Pentru că deja scrii mult, bine, frumos şi cu folos pentru cititori!
    Succes!!!

    Şi-mi place că nu-s eu singura cu multe bloguri! 😀

Lasă un răspuns

