Guest post imaginar

Pe vienela.ro au scris pana acum trei persoane, in afara de stapana blogului si lista ramane deschisa. Sosise momentul ca si acest blog sa gazduiasca un guest post, mai ales ca eu am atat de multe de spus, atat despre mine, cat si despre lume.

Sunt un barbat oarecare din aceasta tara pe care nu o suport, dar din care nici nu am curaj sa plec, caci eu sunt tare pe limba mea. Nu va uitati mirati la mine. Ce daca sunt scund, slab si o am mica? Ma numesc barbat si ma port asa cum am invatat de la cei pe care ii blamez. Detin adevaruri absolute, pentru care multi ma invidiaza. Ochiul meu este format sa sesizeze numai nuante de alb sau negru, tasta mea este setata sa scuipe orice persoana ce imi este antipatica.

Din pacate pentru romani, mie toti imi sunt antipatici, pe toti ii scuip, chiar daca asa ei reusesc sa isi dea seama ca imi miroase gura. Mie nu imi pasa, caci sunt cu mult deasupra tuturor, plutind intr-un nor de furtuna, aruncand fulgere ce sper sa arda, spaland murdarii ce imi pateaza ochiul sensibil, invatat doar cu alb si negru. Nici sa mai scriu nu pot, caci deja sunt nervos, habar nu am de ce. Este starea mea naturala, de fapt, dar nu vreau sa recunosc…

Posted on Mai 16, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Oh si vai mie! Iarasi ti-a dedicat cateva ore si scris lungi ode vreun troll trist? 😀 Si daca da, care?! Ca mor sa citesc!

Lasă un răspuns

