Cand sunt eu, cea adevarata?

Ma sui si ma cobor, ma caut si ma pierd, ma regasesc si cutremur, caci tot eu sunt si parca-s alta, ba prea simpla, ba mult prea complicata, ba prea sperioasa, ba mult prea curajoasa, ba prea increzatoare, ba mult prea sceptica. Cine sunt eu, cand sunt cea adevarata? Ma simt puternica si descopar uimita ca nu sunt. Ma simt slaba si mi se dovedeste ca nu sunt. Acum zambesc de-o vorba buna, acum ma intristez de-o rautate. Cand sunt eu, cea adevarata?

Visez sa fac atat de multe si, pierduta in visare, nici nu observ cum trece timpul. Gandesc sa scriu atat de multe si … tot gandind, uit sa tastez. Promit sa rezolv atat de multe si … tot notand promisiuni, raman pe loc, blocata intre liste. Sunt eu cand fac sau cand visez ca fac?

Copil lasandu-se distras de orisice nimic, fecioara naiva, dorind sa schimbe lumea, femeie matura, analizand orice firicel de nisip iesit in cale sau toate la un loc? Flamanda de nou, iubind ce e vechi, dorind mereu mai mult, fugind de tot ce e in plus, ma caut si ma alung, ma cert si tandru ma imbratisez, privind oglinda aburita si intreband sec: cine sunt eu? cand sunt eu, cea adevarata?

Posted on Iunie 12, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. OAW. Textul asta e chiar foarte bun ❤
    Mi se potriveste.

  2. Ma regasesc in totalitate in gandurile asternute, in intrebari si cautari! Sunt sora ta geamana si cu siguranta suntem multe surori! Frematam si vibram, traim cu ardoare , ardem ca un foc de artificii! Cel mai important : suntem vii, traim viata in fiecare respiratie si prin toti porii ! Suntem putin din fiecare !

  3. …doar tu te stii, doar tu te găseşti şi e bine că o faci. Eu nu mă mai întreb demult şi asta nu ştiu dacă e de bine sau …doar mă accept. Frumos scris.

Lasă un răspuns

