Patut pentru copil

Citeam aseara prin blogosfera un articol impresionant, un fel de strigat de ajutor lansat de o bloggerita ce obisnuieste sa se implice in diverse campanii umanitare. Fata aceasta a descoperit o familie cu foarte multe probleme, incepand de la saracia lucie in care traiesc cei sapte membri, si pana la problemele medicale cu care se confrunta. Unul dintre copii s-a nascut cu o boala grava, ce nu i-a permis niciodata sa se dezvolte normal, sa duca o viata normala. Pentru acest copil se cauta un patut in care sa poata sta comod si mai ales in siguranta. Detalii puteti gasi la karioka, dar nu despre asta vreau sa va vorbesc astazi, ci despre amintirea pe care aceasta poveste mi-a trezit-o.

Aveam candva o prietena, vecina de bloc, cu doar un an mai mare decat mine. Nascuse un copil din flori (mereu am avut senzatia ca aceasta expresie atenueaza durerea celor ce nimeresc in aceasta categorie, caci este o sintagma atat de frumoasa!), intr-o ratacire tinereasca. Familia, socata, i-a cam intors spatele. Prietenii, jenati, s-au prefacut ca nu o cunosc. Am ramas printre putinii care i-au fost alaturi si care s-au zbatut pentru a o ajuta sa iasa din impasul in care se trezise. Nascuse un copil, nu avea barbat, nu avea tata pentru micut, nu avea bani, nu avea decat o prietena dornica sa se implice.

In primul rand avea nevoie de hrana si de un patut pentru copil. Cu mancarea am rezolvat destul de usor, caci mama mea este o femeie impresionabila, care nu imi poate refuza rugamintile, mai ales daca sunt invaluite in povesti de viata dureroase. Cu patutul pentru copilul nou-nascut a fost mai greu, dar nu imposibil. Era prima fata din gasca noastra de prietene care nastea, asa ca nu a putut fi ajutata cu un pat deja folosit. Nici una dintre noi nu avea asa ceva. M-am vazut nevoita sa duc munca de lamurire printre prieteni, sa fac o adevarata campanie pentru strangerea fondurilor necesare, desi pe atunci nu stiam ca poarta aceasta denumire.

Am reusit in scurt timp sa strang o suma frumusica, dar habar nu aveam ce sa fac mai departe, caci nici macar nu stiam de unde poate fi cumparat un patut pentru copii. Pe atunci nu exista internet, bekid.ro nu ne putea prezenta ofertele cu care astazi incanta atatia parinti, bunici si copii, asa ca am colindat orasul pe jos, intrand din magazin in magazin, intreband in stanga si in dreapta. Pana la urma am gasit un patut pentru copii destul de potrivit, pe care mititelul prietenei mele l-a folosit timp de vreo trei ani.

Era un pat de lemn, cu gratii laterale, dintre care una demontabila. Un patut cum vad ca inca se fabrica si se cumpara, pentru ca sunt sigure, elegante si practice, cu mentiunea ca astazi sunt mult imbunatatite, au mai multe laterale demontabile, au sertare in care pot fi pastrate lucrusoarele copilului, au suport pentru saltea ce poate fi reglat. Sigur, intre timp au aparut si alte modele, cum este acest pat pliant Dreamer 2 Plus, despre care puteti afla detalii intrand pe link. Despre un alt fel de patut pentru copii am scris aici http://vienela.blogspot.com/2013/09/patut-pentru-copii.html.

p_104f7ec9412ab51_pat lemn cu sertar copii bebelusi klups ewelina ii natur 1 www.mykids-150x170

Patuturi copii – Bekid.ro

Expresia pe care am vazut-o in ochii proaspetei mamici, in clipa in care am ajuns cu patutul pentru copil la usa ei, nu poate fi descrisa in cuvinte si, cu siguranta, nu poate fi uitata vreodata. Credeti ca merita sa te implici in astfel de actiuni, doar pentru a vedea o asemenea privire? Eu spun ca DA, de trei ori DA!

Posted on Iunie 12, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

