Mie tot imi place

Nu imi pot aminti nici acum, dupa atat de multi ani, cum si unde l-am descoperit pe Fabrizio Moro. Tot ce pot spune este ca nu ma pot satura de muzica lui, desi multe voci spun ca ceea ce face el nu este muzica, ci un soi de poezie fredonata in ritmul tobelor. Asa, si? Mie imi place  omul asta, imi plac mult versurile lui, imi plac mesajele pe care le transmite, imi place atat de mult, incat perioadele in care nu il ascult imi par triste, iar regasirea imi aduce o noua pofta de viata.

Tin minte ca prima melodie pe care am ascultat-o a fost Pensa. Atunci mi-am dat seama ca pe mine ma atrag mai putin linia melodica si mai mult versurile, povestea din spatele melodiei, mesajul transmis. Preferata mea ramane Libero, oricat de multe melodii ar mai scoate Fabrizio. Sigur, ii stiu absolut toate melodiile si pe multe dintre ele le pot asculta la infinit, fara sa ma plictisesc, dupa cum unii stiu, iar ceilalti isi pot imagina.

Nu cred ca va veni vreodata sa cante in Romania, dar visez la ziua in care voi merge eu la concertele lui, in Italia. Am avut de curand o discutie cu sotul si baiatul meu, referitoare la muzica. Le-am spus ca Fabrizio Moro canta numai in italiana, ceea ce face ca in afara tarii lui sa nu aiba mare cautare. Mi-au replicat cu un exemplu tare drag mie: Eros Ramazzotti. Am gasit un videoclip al lui, de la un concert din Anglia. Omul asta a cantat in italiana, probabil trei sferturi dintre spectatori nu intelegeau nimic, dar linia melodica le era suficienta. O mare de oameni fredona impreuna cu el.

Stiu, Fabrizio Moro nu canta, ci recita in ritmul tobelor, deci clar nu ar impresiona. Dar mie tot imi place… 🙂

Posted on Iunie 14, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

