Piese auto pe motorvip.ro

Sunt atat de multe voci in online care striga sus si raspicat ca e pacat sa scrii advertoriale, mai ales despre domenii la care nu te pricepi foarte bine, cum ar fi pentru mine domeniul auto, incat am uneori impresia ca pentru unii strugurii sunt mult prea acri. Nu-i vorba, am condus masini (chiar si de tonaj mare, dupa cum povesteam pe .ro), am urmarit baieti care le reparau, am vazut cum se schimba anumite piese auto, ba chiar cunosc si denumirile unora dintre piesele ce compun un autoturism. Dar de aici si pana la a spune ca stapanesc acest domeniu, e cale lunga. Cu toate astea, daca am macar o persoana printre cunostintele mele despre care sa stiu ca a comandat online piese auto si a fost multumita, nu vad de ce sa nu recomand acel magazin, pentru a le fi si altora de folos si pentru a castiga un banut cinstit.

Ceea ce mi s-a intamplat de curand inca imi pare de domeniul fantasticului si nu pot decat sa ma felicit pentru faptul ca mi-am facut blog, ca m-am decis sa scriu advertoriale si ca am acceptat sa scriu pe unul dintre blogurile mele despre piese auto http://doaronline.blogspot.com/2014/05/piesele-auto-se-comanda-online.html. Cautand pe internet informatii despre piesa care i se defectase la masina, o fata cu care am copilarit si pe care nu o mai vazusem de 20 de ani a ajuns pe blogul meu, mi-a vazut numele, s-a intrebat daca sunt chiar eu si mi-a trimis un mail ce m-a emotionat peste masura, din mii de motive. Ne-am regasit, ne-am intalnit la o cafea care s-a prelungit pana tarziu in noapte si am decis ca trebuie sa reinnoim prietenia, sa nu ne mai pierdem nicicand.

Macar pentru asta si tot consider ca a meritat sa scriu articole platite despre piese auto, caci ele mi-au adus, pe langa bani si trafic, o buna prietena pe care o credeam pierduta. Ce imi ramane de facut? Nimic mai simplu decat raspunsul la aceasta intrebare. Voi continua sa scriu articole platite, sa recomand piesele auto comercializate in magazinul online motorvip.ro, cel de unde isi comanda prietenii mei cam tot ce le trebuie, incepand de la faruri sau stergatoare de parbrize si pana la piese auto pentru tuning, pentru personalizarea masinilor. De exemplu, ceea ce cauta prietena mea regasita de curand era un far stanga pentru Ford Ka, un far pe care imi vine sa il pozez si sa il inramez, caci el mi-a facut saptamana frumoasa.

large_img_13294_2

Piese Auto Motorvip.ro

Posted on Iunie 14, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pana la urma universul leaga lucrurile cum te astepti mai putin.

Lasă un răspuns

