Program online de facturare

Niciodata, in munca pe care am prestat-o de-a lungul vietii, nu am avut legatura cu bani sau facturi. De fapt, pentru a fi cinstita pana la capat, trebuie sa spun ca pana acum cativa ani, cand o verisoara de-a mea si-a deschis o mica firma de termopane, nici nu stiam cum arata o factura (la ce mi-ar fi putut folosi?), desi ii intelegeam rostul. Acele vremuri pictate de inocenta au trecut. Eu am schimbat macazul, mi-am intors viata pe dos si am rasucit-o cu 360 de grade, iar astazi nu doar ca sunt in masura sa spun ce este o factura si cum arata, dar chiar am de gand sa tai facturi tuturor celor care ma scot din minti.

M-am saturat sa ofer servicii pe degeaba, m-am saturat de capusele din blogosfera, de cei care vor sa isi faca trafic pe seama celor care au muncit sa isi ridice blogurile. M-am saturat de cei care incearca sa ma tina de vorba ore in sir pe facebook sau pe mail, desi nu au nimic sa imi spuna, rapindu-mi astfel timp pretios. Aveti nevoie de serviciile mele, de timpul meu, de traficul meu, de oamenii care ma cunosc? Vreti sa profitati de tot ceea ce este al meu? Vreau si eu sa profit de voi, capuse! Vrei sa aprob pe blogul meu mizeriile pe care le scrii tu, pentru a-ti face trafic? Foarte bine, pot face asta, dar scriem facturi, taiem chitante, facem totul ca la carte, nene.

Nici macar nu voi avea mare lucru de facut, caci nu meritati sa imi pierd timpul cu voi. Am gasit un site de unde pot descarca in prima luna gratuit programul de facturare (orice model doresc sau am nevoie), caci am convingerea ca nu ma veti mai deranja si luna urmatoare, daca va bat facturile si chitantele la usa. Pentru prietenii care intampina in blogosfera aceeasi problema, dar si pentru cei care chiar au o firma si au nevoie de acest program de facturare, recomand citirea articolului pe care l-am scris pe blogul cu care am participat si castigat la o competitie online mult criticata de cei ce simt ca strugurii sunt acri http://doaronline.blogspot.com/2014/05/program-pentru-facturare.html.

object128370969

Program Facturare GeniusFacturare.ro

Cei care stiu cate discutii s-au iscat in ultimul timp in blogosfera din motive puerile, vor intelege exact ce ma deranjeaza . Celorlalti sper doar sa le ramana in cap ideea ca exista un program online de facturare ce poate fi folosit atunci cand ai o firma sau cand simti ca oferi servicii altora si vrei sa te rasplateasca penturu ele sau macar sa iti contabilizezi mai bine timpul in care stai la calculator. 🙂

Posted on Iunie 17, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

