Cum poti scapa de purici

Viata mi-a purtat pasii candva spre sudul tarii, undeva prin Giurgiu. Locuri frumoase, peisaje de poveste, oameni simpatici, fructe la tot pasul, berze pe fiecare stalp de iluminat si purici, purici la fiecare pas, in fiecare casa a satului. Era pentru prima data cand intalneam aceste ganganii enervante si periculoase, ce pot transmite diverse boli, caci functioneaza precum niste seringi folosite pe mai multi pacienti. Nu stiam cum sa ii prind, cum sa ii omor, cum sa ii starpesc. Ma ingrozeau, pur si simplu.

Impreuna cu o prietena, am dat fuguta „la oras”, am cumparat diverse spray-uri si solutii miraculoase contra puricilor, ne-am intors in graba in satul plin de ganganii ce muscau cu sete din carnea noastra frageda, lasand in urma pielea rosie, umflata si senzatia ca nu vom scapa niciodata de mancarime. Am rascolit casa in care locuiam cu acea fata, am imprastiat substantele abia cumparate (aveam impresia ca ne vor omori si pe noi, ca ar putea ucide si un elefant, nu doar purici), am stropit fiecare lucrusor in parte, apoi am iesit din casa si ne-am asezat sub bolta, asteptand ca minunea sa se infaptuiasca.

S-a facut seara. Am intrat in casa, am asezat lucrurile la locul lor, ne-am facut paturile si ne-am tolanit in ele, convinse ca nu vom mai gasi nici picior de purice. Mare greseala! Puricii erau mai vii, mai activi, mai rautaciosi ca oricand. Ciupeau innebuniti, innebunindu-ne. Nu aveam cale de scapare! Oriunde am fi fugit, ei veneau dupa noi sau isi trimiteau neamurile sa ne fure sangele, sa ne faca sa ne scarpinam pana rupeam pielea, de parca am fi avut raie. De ce nu am avut norocul de a stii pe atunci de existenta site-ului www.abpest.ro? De ce nu exista prin imprejurimi nici o firma care sa se ocupe de deratizare, dezinsectie si dezinfectie, asa cum este firma dezinsectie Pitesti?

Aceasta firma avea personal calificat, bine instruit pentru acest gen de servicii, avea materialele necesare combaterii insectelor si ar fi avut grija sa fie respectate toate masurile pentru o dezinsectie cat mai corecta si mai eficienta. Noi nu am reusit atunci sa scapam de purici, tocmai pentru ca nu ne-am priceput si nu am stiut de existenta unei firme care sa faca aceasta treaba. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care m-am intors acasa, la Ploiesti, unde nu vazusem in viata mea purici. 🙂 Daca sunteti din Pitesti sau chiar aveti nevoie de o firma serioasa (pana la urma, cred ca se pot deplasa si in alte orase), va recomand abpest.ro.

logo

firma tratamente fitosanitare Pitesti

Posted on Iunie 18, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

