Barbut imaginar cu fumul de tigara

Viata poate fi un joc, un joc de noroc, in care un zar bun te ridica, iar unul prost te doboara. Viata e un permanent joc de barbut imaginar, cu suisuri si coborasuri ce aduc emotii noi la fiecare aruncare in necunoscut. Pentru a mai scapa de ele, m-am decis ieri sa imi iau zarul potrivit, sa trisez oarecum la acest joc imaginar. Mi-am cumparat o scrumiera rosie in forma de zar, cu puncte negre ce acopera scobiturile, cu o cupa adanca, in care pot inghesui chistoacele inutile.

Privesc zarul urias, fumez, si in fumul de pall mall imi construiesc visuri ce vor ramane doar ale mele. Joc barbut cu viata, cu fumul de tigara si chiar cu mintea mea, trisand din cand in cand, caci zarul norocos ma ocoleste uneori in cruda realitate, dar niciodata in imaginatie. Acolo unde sunt doar eu cu mine; nimeni si nimic nu poate schimba zarul norocos.

Am invatat regulile de baza ale privitului, m-am infasurat in lenjeria mea de pat, am imprastiat fumul de tigara si am aruncat zarul rosu ce are puteri miraculoase. Viata e plina de culoare astazi, fumul e parfumat, mintea imi este ocupata cu barbutul imaginar.

Posted on Iunie 19, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

