Motive pentru petrecerea vacantei in Turcia

Stiti acel moment in care, precum un fulger ivit de niciunde, o amintire se strecoara pana la suprafata, cerandu-si dreptul de a fi recunoscuta si raspandita? Ei bine, unul dintre acele momente a venit in exact clipa cand ma fura somnul, asa cum imi vin mie toate ideile. Mi-am amintit de un prieten bun si vechi, pe care nu l-am vazut de multi ani, mi-am amintit si de povestile pe care ni le-a spus atunci cand s-a intors din Turcia, in primii ani de dupa revolutie. Ce uimiti am fost afland ca atat de aproape de noi se intinde o lume diferita de a noastra!

Ne spunea acest baiat despre peisajele de vis pe care le-a vazut plimbandu-se si muncind in Turcia, despre caldura oamenilor de acolo, despre respectul pe care stiu sa il arate celor ce le intra in casa si pe care ii aseaza la masa, despre apele si nisipurile coborate parca din povestile celor 1001 de nopti, despre obiceiuri ce pareau atat de ciudate, incat mult timp noi am continuat sa il consideram un mincinos cu imaginatie bogata. Noi, cei care il ascultam povestind, nu ne puteam imagina nici macar cum sunt acele locuri din casa unde turcii se spala pe maini dupa ce mananca, atat eram de limitati de viata dupa in cusca aurita a comunismului ceausist.

Apoi au inceput sa curga lin povestile despre bogatii fabuloase, despre monumente istorice de o valoare inestimabila, despre piete in care te poti rataci si despre fascinantele ape si nisipuri. Din acea zi, pe multi i-a facut prietenul nostru sa viseze la vacante in Turcia, la zile de vis petrecute intr-o atmosfera exotica, la tot ceea ce aceasta tara minunata poate oferi omului insetat de frumos, de nou, dar si de antic. Mi-ar placea, daca aveti si voi povesti despre Turcia, despre obiceiurile locuitorilor sai, despre orice lucru legat de acest subiect, sa imi spuneti, macar pe scurt, intr-un comentariu, cate ceva.

Despre motivele pentru care noi, romanii, am putea alege sa ne petrecem vacanta in Turcia, am scris in acest articol http://doaronline.blogspot.com/2014/05/vacanta-in-turcia.html de pe blogul meu drag. Sunt convinsa ca voi ma puteti ajuta sa il completez, sa gasesc si alte motive pentru care merita sa vizitam Turcia, sa ii intelegem istoria, sa ii cunoastem poporul, sa ii admiram bogatiile naturale si pe cele facute de mana omului. Eu va las sa admirati o imagine a Antalyei, imagine ce spune cat o mie de cuvinte.

Antalya_sm

Oferte Turcia MuratTurism.ro

Posted on Iunie 19, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

