Poveste cu o printesa si un print

V-am mai spus eu candva ca orice ploaie imi trezeste amintiri, imi aduce sub ochi intamplari de toti uitate, imi starneste ganduri ce par coborate din lumi fantastice. Si afara ploua, ploua, si-i trecut de ora noua… Si eu mor de somn, dar am capul plin de idei pe care mi-ar placea sa le astern pe blog. Nu o voi face. Voi spune in schimb o scurta poveste si voi incheia cu o intrebare.

A fost odata ca niciodata o printesa ce isi iubea atat de mult printul, incat ar fi fost in stare sa ia asupra ei toate greutatile lumii, numai ca lui sa ii fie bine. Nu a fost nevoie, caci printul era mereu atent la nevoile ei, stia intotdeauna cand iubita lui avea vreo problema, ii era clipa de clipa aproape, sprijinind-o si alintand-o.

Intr-o zi, pe cand isi vedea linistita de treburile incurcate ale regatului, printesa a primit o lovitura grea (as vrea sa spun „sub centura”, dar nu stiu daca se potriveste). Durerea a ingenunchiat-o, lacrimile au tasnit nechemate din ochii altadata senini, amarul a inecat-o. Unde sa se ascunda, pentru a-si plange sfasietorul chin?

Nu ii putea spune printului ca fusese lovita. I-ar fi adus o suparare prea mare si cum printul era iute la manie, printesa se temea ca ar fi fost capabil sa faca moarte de om pentru a-si razbuna iubita. Printesa a tacut. Si tace. A invatat sa minta, sa se prefaca vesela, sa zambeasca atunci cand vrea sa planga. Printul nu stie nimic. Vanataile aparute in urma loviturii se estompeaza cu fiecare zi ce trece, dar printesa continua sa fie nelinistita.

A facut bine ascunzandu-i printului situatia? A procedat corect tinandu-l departe de tot ceea ce a insemnat acea lovitura?

Posted on Iunie 19, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Prințesa nu a facut bine ascuzandu-i printului

Lasă un răspuns

