Scriu despre fapte, nu despre sentimente

Ma gandeam zilele trecute la ceea ce am scris, de-a lungul celor doi ani si jumatate de blogging, in jurnalul meu virtual. Mi-am dat seama ca nu m-am dezis, ca firea mea ma impiedica sa pun pe hartie sentimentele ce ma incearca. Am sute de povesti despre mine, despre amintiri mai mult sau mai putin placute din trecutul meu, insa in foarte putine articole vorbesc despre sentimentele ce m-au incercat intr-o situatie sau alta. Cei care stiu sa citeasca printre randuri pricep si fara sa le dau eu mura in gura, iar celorlalti nu le-ar folosi la nimic sa afle.

Acum, dupa ce am fost nu doar laudata, ci si lovita sau manjita de noroiul unor fiinte pe care nici nu le pot numi umane, cu atat mai putin imi doresc sa vorbesc despre persoana mea si despre ceea ce simt, caci animalele salbatice ataca pe neasteptate, cand iti este lumea mai draga si nu vreau sa le dau arme pe care sa le poata intoarce impotriva mea. Cu toate astea, mi-as dori sa am un coltisor in care sa pot scrie cu adevarat liber, fara sa imi pese de consecinte sau de marlani care nu au treaba pe acasa si nici idei proprii, cu care sa isi umple blogul.

Nu cumva a sosit momentul sa imi deschid un blog anonim, scris de la calculatorul ce poarta alt ID, are alta tastatura si unde as putea scrie asa cum nu am scris niciodata pe vienela.ro, nici macar in acele colaje autobiografice?

Posted on Iulie 8, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ai putea incerca 😉

  2. Eu am de 2 ani. 😉 Ce-i drept, nu am mai scris de un an. Dar am scris mult în 2012. 🙂

Lasă un răspuns

