Biblia cu explicatii

Ii povesteam mamei ca am avut de scris un articol despre Biblia cu explicatii, articol pe care eu am ales sa il pregatesc fara a da prea multe explicatii. 😀 Mi-a spus ca nu am procedat bine, ca una ca ea, care s-a apropiat tarziu de credinta, de religie, poate ca ar dori sa afle mai multe amanunte despre continutul cartii, inainte de a da banii pe ea. Poate ca avea dreptate, insa nu stiu daca eu eram cea mai potrivita persoana…

Am incercat candva sa citesc biblia, am cautat explicatii in dreapta si in stanga, pentru a intelege de ce lectura acestei carti imi schimba starea de spirit (nu in bine), am intrebat prietenii, incercand sa aflu daca si ei simt acelasi lucru, insa tot nu am fost lamurita pe deplin. Acum, ca am scris despre biblia cu explicatii, parca ma bate gandul sa repet experienta, sa incerc iar sa citesc. Am speranta ca asa imi va fi mai usor sa inteleg anumite aspecte.

Incantata, dar si usor ironica, mama mi-a spus ca as putea cumpara chiar eu biblia cu explicatii, ca ea sa aiba de la cine sa o imprumute, facand astfel economie in bugetul ei de pensionara. Pentru a-i tine isonul, i-am raspuns zambind ca mi-a dat o idee buna. Ce ar fi daca as cumpara cartea, apoi as incerca sa o inchiriez pensionarilor, cerand un mic comision in schimb, pentru fiecare zi in care cartea se afla departe de mine. A facut ochii mari si mi-a replicat: „”de cand ai devenit tu mare afacerista?”” 🙂

Posted on Iulie 9, 2014, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

