Respiro

Toata „lumea buna”merge la mall sa vada si sa fie vazuta, sa se distreze sau doar sa piarda timpul, cu treaba sau fara treaba, numai Vienela ajunge acolo strict pentru cateva minute, cat sa isi rezolve problema. Ah, stati, ca Vienela nu face parte din lumea buna. Tocmai din acest motiv, aseara nu s-a jenat deloc sa intre in cel mai frumos mall al orasului in blugi, un tricou ponosit si tenisi de 10 lei, mancand cu pofta dintr-o punga de pufuleti Gusto.

Oricat m-am straduit sa scap repede din mall, ochiul de femeie nu s-a dezmintit si m-a silit sa ma opresc in dreptul unui magazin cu diverse. Imi facuse cu ochiul un ghiozdanel maro, despre care am crezut ca este de piele, pana cand am aflat ca nu costa decat 80 de lei. Atat de ieftin? a fost prima mea reactie. Mai tarziu, discutand cu Mihai despre nerusinarea mea de a plimba pufuletii prin mall, i-am spus ca am lasat totusi impresie buna reactionand asa la auzul pretului pe care il avea ghiozdanul.

-Impresie buna ai fi facut daca il si cumparai! mi-a spus el hohotind.

Am ras si eu, dar nu s-a auzit, caci in acelasi moment un tunet a anuntat inceputul ploii. Ne-am adapostit la o scara de bloc, am urmarit frumusetea fulgerelor, ne-am jucat cu o pisicuta speriata de tunete, am mancat (iar) pufuleti. Ploaia s-a oprit dupa mai bine de 20 de minute. In acea clipa mi-am dat seama ca asa ceva nu mai facusem din copilarie. A fost un adevarat moment de respiro in viata mea agitata. Nici nu imi amintesc cand mi-am permis ultima data sa pierd 20 de minute din viata la scara unui bloc, fara sa fac nimic, asteptand sa se opreasca ploaia.

 

Posted on Iulie 11, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Foarte frumos ai descris momentul. Si da, pufuletii Gusto sunt cei mai buni!

  2. Eu merg la mall cu fetele,dar repede poposesc undeva si astept.Daca as sti ca ajung cu cateva kg in minus as deveni fan pufuleti
    .Numai bine!

Lasă un răspuns

