Soarele Australiei

Am intrebat care este cel mai cald loc de pe pamant si mi-au vorbit despre Australia. Cunoscusem frigul adevarat, frigul acela patrunzator, ce face ca trupul sa tremure incontrolabil, buzele sa ramana inclestate, iar limba sa stalceasca fiecare cuvant rostit. Visam soare, un soare datator de viata, de caldura, de bine. Mi l-as fi facut amant, l-as fi lasat sa ma invaluie in razele fierbinti, sa ma topeasca pe de-a-ntregul, sa imi ofere imbratisarea torida, sa ma sarute in fiecare zi din an. Traiam cu convingerea ca numai soarele Australiei imi poate reda viata ce ingheta incet in vene.

soare in australia

Luptam sa opresc sughitul enervant, insa parea o lupta zadarnica. Trupul meu nu mai era al meu, nu ma mai asculta. Traiam iarna iesirii din adolescenta, acea iarna teribila, ce reusea sa intre prin haine, prin carne, prin oase, si sa se cuibareasca in sufletul speriat de noutate. Sangele nu mai gonea fierbinte, caci imi lasasem corpul in brate de barbat flamand, iar el stinsese focul protector, ce ma ferise de inghet atata timp. Tremuram, visand la soarele Australiei…

Posted on Iulie 17, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

