Oferta apartamente noi in Iasi

Daca locuiesti in Iasi, daca dispui de bani si iti doresti un apartament frumos, intr-o zona buna, atunci sa stii ca acest articol te-ar putea interesa, caci in el voi scrie cateva cuvinte despre apartamente in Iasi, despre complexul de apartamente Penta Iasi, ca tu sa stii ca existasi ca iti poate transforma viata, facand-o mai placuta si mai comoda. As dori sa incep prin a povesti despre copilaria mea, petrecuta intr-un apartament urias, cu patru camere, in care aveam loc sa joc, alaturi de sora mea, orice joc ne-am fi dorit.

Intram in casele altora si aveam impresia ca bietii oameni traiesc intr-un soi de cort, din cauza marimii. Eram obisnuita cu apartamentul nostru urias, ce avea patru camere, doua grupuri sanitare, doua holuri mari, un balcon imens… Oare cum aveau altii loc intr-o garsoniera, intr-un apartament cu doua camere sau chiar intr-unul cu trei camere? ma intrebam pe atunci. Nu stiam cat de greu este de intretinut un asemenea apartament, caci nu faceam mare lucru prin casa, in afara de ordine in birou si dus gunoiul la tomberon. Tot greul cadea pe umerii mamei mele, asa ca viata parea roz pentru mine.

Abia cand am crescut si am vazut cat muncesti pentru a tine curata o asemenea casa, am inteles ca exista si avantaje, si dezavantaje atunci cand ai un apartament cu patru camere. Mai tarziu, viata m-a purtat prin locuri in care abia aveam loc sa pun un pat si un televizor. Nici asa nu mi-a placut, caci o casa foarte mica nu inseamna o casa mai curata, ci chiar din contra, caci toate lucrurile stau inghesuite, toate treburile se fac intr-un spatiu restrans. Acum locuiesc intr-un apartament cu doua camere, dar as vrea sa iti spun tie, cititorule, ca mi-as dori sa am putin, doar putin mai mult spatiu.

Consider ca o familie cu un copil mare, cum este a mea, are nevoie de un apartament cu trei camere, eventual decomandat, ca totul sa se desfasoare in conditii optime, ca toata lumea sa aiba putina intimitate si sa ramana o camera in care musafirii sa poata fi primiti fara jena de a fi fost gasita casa cu patul nefacut sau hainele aruncate de-a valma pe fotolii. Plus ca, in general, un apartament cu trei camere este dotat cu o bucatarie mare, in care poate sta la masa intreaga familie, fara sa isi bage unul altuia cotul in gura cand mananca. Asemenea apartamente cu trei camere poti gasi, cititorule, la Penta Iasi.

front

 

Oferta apartamente noi Iasi – Pentaiasi

Posted on Iulie 19, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

