Kit xenon

Sa iti duci masina intr-un service pentru mici reparatii a inceput sa li se para romanilor un lux, din cate inteleg chiar de la cei in cauza. Au taxe si impozite de platit, au roviniete, benzina a ajuns si ea un lux, piesele masinii se mai strica si cer sa fie inlocuite, asa ca o masina care nu produce nici un ban, ci doar toaca, devine curand o povara. Omul de rand are de ales intre a pastra automobilul in garaj (in fata blocului, la mila trecatorilor cu chef de glume) sau a-l repara impreuna cu vecinul, cumnatul, verisorul sau orice alt barbat priceput s-ar afla prin preajma nefericitului cu probleme la masina.

Zilele trecute am  surprins o astfel de discutie chiar in fata blocului meu. Discuta baiatul de la etajul doi, cel despre care va povesteam eu candva ca nu prea se plimba cu masina, dar are grija sa o spele de doua ori pe zi si sa o impopotoneze cu diverse chestii, cu un alt vecin, un pensionar, fost sofer profesionist.  Asa am aflat ca exista un produs numit kit xenon, bun pentru aranjarea masinii tunate, am aflat si de unde a cumparat vecinul acest kit xenon, ba chiar si cine erau cei ce il ajutau la montare. Nu am apucat sa vad ce era acel kit, asa ca m-am repezit sa il intreb pe nenea google, ca el le stie pe toate.

Tot nu sunt complet lamurita, dar acum am o vaga idee despre ceea ce inseamna kit xenon. De exemplu, Inst. Bi-Xenon H4 telescopic. Merge si pe Logan, are Instalatie xenon 6000k sa 4300k/8000k si 55W, primeste Garantie ballastru si bec 12 luni, CABLURI PLUG & PLAY LA FAR, fara conectare la baterie. Acum, nu imi ramane decat sa astept sa vina acasa unul dintre baietii mei, sa imi arate exact pe masina omului care este acest kit xenon, ca din poza nu m-am lamurit.

large_h41318836074

 

Kit Xenon

Posted on Iulie 21, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

