Rugaminte adresata voua

Particip la un concurs cu mai multe probe, ce se va intinde pana la jumatatea lunii august. Mi-am dorit sa scriu articole bune si foarte bune, am lasat ideile mult la rumegat, am scris si am verificat fiecare articol de cateva ori, pentru a fi sigura ca nu exista greseli. Juriul este format din oameni, iar oamenii sunt subiectivi. Din cinci articole scrise pana acum, doar doua au primit note. Culmea este ca cel care mie mi-a placut mult si despre care credeam sincer ca va primi punctaj maxim, a luat cea mai mica nota.

Acum, pentru a reveni in clasament si a avea vreo sansa la acea proba, am nevoie de ajutorul prietenilor. Cerinta este sa intrati pe unul dintre linkurile din articol(e), sa stati acolo vreme de (macar) 30 de secunde, timp in care ideal ar fi sa rasfoiti ofertele dumnealor (multe dintre ele chiar interesante). Articolul cu pricina este Siguranta financiara.

Articolul ce a primit o nota mai buna si imi tine activa speranta la un premiu este Usa deschisa din(spre) Germania. Am pus suflet in el, am muncit, m-am documentat, am ales pana si poze care sa incite, sperand ca astfel voi trimite multi vizitatori pe site-ul respectiv. Statisticile mele spun ca am trimis, pe platforma unde am inregistrat articolul pentru concurs inca nu apare nimic. Ma ajutati sa fac o proba? Aceeasi regula, macar 30 de secunde…

Celelalte trei articole scrise pana in prezent sunt proaspete, abia au vazut lumina internetului. Inca nu au note, dar au ceva vizite trimise, daca ne luam dupa statisticile mele. Ma ajutati sa maresc numarul de vizitatori plecati de la mine spre sponsori? Eu sunt mandra de fiecare dintre ele, caci le-am scris nefortat, in stilul meu si am senzatia ca au iesit destul de bine. Lista lor este mai jos, regulile sunt aceleasi.

Proverbe Made in Romania

Secretul? O rochie eleganta si glezna fina

Cel mai placut ceas al zilei

Le multumesc din suflet celor care deja au intrat pe linkurile din articole, le multumesc mult si celor ce vor intra!

Posted on Iulie 28, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. In ceea ce priveste primele articole pe care le amintesti iti scriu ca am accesat linku-urile din articol si am stat pe acolo mai mult de 30 de secunde… 🙂
    Acum o sa o fac din nou 🙂 urmand sa trec si pe la celelalte.
    Bafta!

    • Stiu, Diana, si iti multumesc mult. Intotdeauna mi-ai fost alaturi atunci cand am avut nevoie. Din pacate, astazi am descoperit ca a fost o defectiune in sistemul analytics al platformei unde concurez si s-au pierdut toate vizitele unice pe care le adunasem. Imi e si rusine sa mai apelez o data la bunavointa prietenilor.

  2. Am intrat, cred că pe toate pentru a doua oară, şi am stat mai mult de 30 de secunde.
    Baftă!

  3. Am intrat si eu, poate cumva ajuti si concurenta, daca vrei. Si eu particip la acest concurs… Pupici!

  4. Bafta! Am trecut pe la toate, sper sa-ti fie de folos de data asta 🙂

Lasă un răspuns

