Epatand sau in anonimat?

Crescuta intr-o epoca in care toata lumea purta acelasi fel de haine, isi mobila casa la fel ca vecinul, manca aceleasi gheare de pui si gandea in acelasi mod, cu greu am ajuns sa fiu de acord cu ideile mamei mele, care isi dorea din tot sufletul originalitate, unicitate in tot ceea ce ar fi facut. Ma enerva gandul ca imi pusese un nume deosebit pentru a ma scoate din anonimatul numelor comune, ma enerva ca imi facea hainutele la croitor, pentru a nu ma imbraca in aceleasi banale sarafane, ma enerva cam tot ce facea, caci in toate isi dorea sa iasa in evidenta, lucru pe care eu l-am evitat intotdeauna.

Acum, scapata de acele vremuri, avand alte ganduri despre viata, inca ma intreb cum este mai bine sa traiesti: epatand la fiecare pas sau ascuns in anonimatul caldut ce nu iti da batai de cap?

Posted on August 10, 2014, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Oare nu există și o cale de mijloc? Trăind fără să epatezi, dar fiind diferit de cei din jur, fără să te ascunzi în anonim, dar nici să nu ieși în evidență strident! Cred că asta ține și de structura interioară a fiecăruia dintre noi.

  2. cel mai bine este să fii tu însuți în ce faci, cum te îmbraci, cum te porți etc…

  3. E bine să trăieşti aşa cum simţi că ţi se potriveşte 🙂

Lasă un răspuns

