Urgent!!!

Am stat cuminte in patratica mea in ultima perioada, convinsa ca nimeni si nimic nu mai poate schimba mersul lucrurilor. Din pacate, m-am bucurat prea devreme si astazi, cu doar trei zile inainte de terminarea competitiei, descopar ca sunt la un pas de a-mi pierde locul in clasament. Prieteni, am mare nevoie de ajutorul vostru, caci as dori sa castig proba respectiva, singura la care am sperante…

Tot ce trebuie sa faceti pentru a-mi fi de folos este sa intrati pe unul dintre linkurile din articol si sa navigati pe site-ul maderomania timp de un minut. Promit sa raman recunoscatoare si, mai ales, sa nu mai particip in veci la astfel de competitii, unde se cere sa spamezi la greu.

Acesta este articolul in care veti gasi linkuri spre maderomania. Doar intrand de pe blogul meu si stand un minut vizitele vor fi luate in calcul.

vienela.ro/proverbe-made-in-romania/

Update: vad ca am fost ajunsa din urma si la acest articol, asa ca please, un minut si pentru site-ul watchshop, intrand de pe acest articol.

 

Posted on August 15, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Mno, dacă-i musai, apoi e musai.

Lasă un răspuns

