Vacanta mea de vis

Vacanta mea de vis a fost numai un vis ce a trecut prea repede. Zilele s-au prelins intr-o curgere tot mai rapida, tot mai involburata, iar eu m-am trezit intr-o luni dimineata, la inceput de septembrie, inca nepregatita sa revin pe blog. Nu mai am cearcane, nu ma mai enervez din orice nimic, nu mi se mai pare viata aglomerata. Cu toate astea, cele cateva zile de vacanta nu mi-au ajuns. Prea putin din ceea ce planuisem am dus la bun sfarsit, prea multe au ramas de facut cu alta ocazie…

Norocul a fost ca premiile castigate la Orkestra au contribuit in mare masura la starea mea de bine, ajutandu-ma sa fiu o rasfatata in mini-vacanta de sfarsit de august. Aici trebuie sa ii aduc multumiri si prietenului meu Amiralul, ce m-a scos din impas la momentul potrivit. Ciudat este ca nu am dormit mai mult decat de obicei, desi la asta visam cel mai des. Am impresia ca nu somnul era de vina, ci mult prea multele treburi la care ma inhamam. Mi-am facut timp sa citesc (nu chiar pe saturate), sa ma plimb, sa stau cu sotul si copilul meu atat cat ne doream…

Am revazut cu ochii mintii tot ce am facut in ultimul an si am inteles ca am permis prea multe, ca singura mi-am aglomerat viata, ca m-am implicat prea tare in probleme care nu erau ale mele, neglijandu-mi timpul liber si, implicit, sanatatea si familia. Nu se va mai repeta. Am revenit cu forte prospete si cu noi planuri de gestionare a timpului petrecut pe internet. S-a terminat cu consilierea pe facebook, in primul rand. Nu am castigat nimic stand la taclale cu oameni mai mult sau mai putin cunoscuti, ce isi revarsau necazurile in carca mea, asteptand sa caut eu solutii.

Imi voi rezerva saptamanal macar o zi in care sa nu intru pe internet, sa nu fac nimic in legatura cu blogul. Cum de am uitat, pentru atat de mult timp, cat este de importanta odihna? M-am decis sa iau masuri si in alte privinte, tot pentru a-mi oferi o viata mai buna si mai usoara. Nu detaliez acum, caci nu are sens, dar sper sa se observe in curand pe blog. Nu stiu ce voi face cu celelalte bloguri pe care le am, caci nu intra in planurile mele de viitor. Probabil voi incerca sa le mentin active o vreme, scriind cate un articol pe saptamana (in nici un caz nu mai multe).

In ultimele luni, bloggingul isi cam pierduse farmecul, chestie care ma intrista nespus. In timpul vacantei am inteles ca, dincolo de supararile legate de idiotii care nu au loc in blogosfera din cauza mea, mie imi este dor de zilele de altadata, cand ma conversam prin comentarii cu prietenii mei, cand eram la curent cu tot ce postau si ma bucuram de fiecare cuvant pe care il citeam la ei si de fiecare cuvant pe care ei il lasau pe vienela.ro. Sper ca planurile cu care m-am intors din vacanta sa ma ajute sa revin la vechile obiceiuri…

Vacanta mea de vis a fost extrem de scurta, insa binevenita si bine primita. 🙂 Va salut, prieteni!

Posted on Septembrie 1, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Si noi te salutam de aici 😀 , prieteno !

  2. ..când îmi povesteai, la inceput, despre ce inseamnă blogul pentru tine am văzut pasiune, exuberanta, loc tihnit şi comunicare. Mie mi-ai zis că poate fi cutia mea în care să-mi adun poveştile. Am revenit fix la prima zi, acea zi pe care nu o voi uita nicicand, de 19 martie 2013, in care blogul meu a devenit cutiuta mea de adăpostit povesti. Aşa va fi şi de acum incolo, fără să mă mai zbucium de cât am fost sau nu de inspirată. Câte gânduri las sa se evapore tocmai având comparatiile blogosferei!! Restul e doar o căutare, din care voi lua ce imi place. Te felicit pentru succesele tale şi-ţi doresc să ai parte de tot ce iti doresti, cum doresti.

  3. Ce frumos ai scris. Cât de important e să existe momente ca acesta, în care lucrurile se văd mai clar, se cern așa cum trebuie? Să fie un început bun!!! De toamnă și de orice altceva… 🙂

  1. Pingback: Când pisica e acasă, nu joacă bloggerul pe masă | Iubesc Viaţa

  2. Pingback: Urare Vienelară | vavaly

Lasă un răspuns

