Cum scapi de cei insistenti?

Cum scapi de cei insistenti? Este o intrebare ce ma framanta de la o vreme. Tot mai des. Stiu, oamenii cu bun simt vor simti intotdeauna cand sunt pe cale sa devina stresanti si se vor opri, insa in viata avem parte si de cunostinte care nu pot sesiza deranjul pe care il provoaca insistenta lor. Bunul meu simt imi cere sa raman politicoasa chiar si cand nervii imi sunt tocati marunt. Nu ii pot tranti omului in obraz gandurile care imi trec prin minte, insa nici nu pot astepta la nesfarsit ca el sa se prinda ca ma oboseste, ca este stresant, ca imi rapeste din timp si imi macina bruma de rabdare ramasa.

Nu stiu daca si altora li se intampla asa ceva sau daca sunt singura fraiera din univers. Daca omul nu imi este total strain, pur si simplu nu reusesc sa ii spun in fata ca este enervant de insistent, ca decizia mea a fost deja luata si ca orice continuare a discutiei nu face decat sa ma convinga de faptul ca am ales bine. Dar cum sa ii spun toate astea fara ca el sa se supere si sa se simta respins, jignit sau mai stiu eu cum? 

Posted on Septembrie 5, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Esti singura fraieră din univers! :p Noi toți ne descurcăm cu insistenții…hehei, le merg fulgii!
    Bineînțeles că glumesc și că am și eu insistenți cu care nu mă descurc și cu siguranță sunt și eu vreo insistentă, chiar și fără s-o știu, în fața altui semen. Că nu faci față momentului de insistență, nu te alarma! Insistența aia se va dilua cu timpul și dacă nu, vei izbucni într-o zi și tot se va rezolva…și firește că îndemnul meu e pe linia pozitivă, optimistă, da’ se poate să ieși bine la final și cu o atitudine mult mai francă față de subiect. Treci la înjurături, bre! Șo pă el! :))

Lasă un răspuns

