Povestea se repeta

Ma angajasem. Era un domeniu total diferit de ceea ce facusem pana atunci. Imi placea absolut totul aici, de la sarcinile de serviciu si pana la colectivul cu care lucram. Ma implicam tot mai mult, veneam cu idei noi, ajutam pe toata lumea, faceam tot ce imi statea in puteri pentru a contribui la ridicarea firmei. Incetul cu incetul, colegii mei mi-au urmat exemplul. Cu cat ne implicam mai tare, cu atat era patronul mai multumit si tot cu atat cresteau veniturile noastre.

Nu ma stiusem niciodata avida de bani, insa pofta vine mancand. Incepuse sa imi placa acea senzatie de siguranta si de voie buna pe care ti-o da un portofel bine captusit, lucru care a facut ca in scurt timp sa ajung la un volum de munca de 16 ore pe zi. Rar ma simteam cu adevarat obosita, poate si pentru ca faceam totul cu maxima placere, pentru ca aveam in jurul meu oameni pe care ma puteam baza si cu care colaboram de minune. Un singur amanunt intuneca povestea.

Aveam bani, tot mai multi bani, si nici un strop de timp liber in care sa ii pot cheltui. Cand ieseam de la serviciu, toate magazinele erau inchise, iar eu mult prea obosita pentru a face cumparaturi, chiar daca ar fi fost deschise. In aceeasi situatie erau si colegii mei, cu singura deosebire ca unii aveau familii si se puteau bucura de cumparaturile facute de sotii, copii, frati sau parinti. Eu eram singura si adunam ban peste ban, fara sa stiu exact pentru ce. De la un timp am senzatia ca povestea de atunci se repeta, singura deosebire fiind ca astazi am familie… 🙂

Posted on Septembrie 23, 2014, in Vieneland and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Atunci, mai dă și la altul o parte din ce lucrezi tu. Poate se va bucura la fel de mult de banii primiți și vei avea și tu timp de familie și de banii câștigați.

Lasă un răspuns

