De scris pe internetul acela…

Cand m-am decis sa pastrez acest blog, primul gand care mi-a venit in minte a fost ca aici as putea aduna o parte din povestile mamei mele, ca ele sa nu se piarda. Am scris despre cateva intamplari, asa cum mi le aminteam din copilarie, apoi m-am luat cu alte treburi si am trecut tot mai rar pe aici. Dar nu am uitat si sper sa vina ziua in care sa imi pot permite sa dedic mai mult timp acestui aspect proiect. Ii spuneam zilele trecute mamei mele ca mi-ar placea ca eu si sora mea, eventual si copiii nostri, sa ne facem zilnic timp sa discutam cu ea, sa rememoram anumite momente si sa notam ideile principale, pentru ca eu sa le astern pe blog.

Atat mi-a trebuit. Din acea zi, fie ca trec sau nu pe la mama, ea isi aminteste sa o cheme pe sora mea, care locuieste acolo, pentru a-i mai povesti cate ceva „de scris pe internetul acela”. Normal ca sora mea nu are mereu timp de stat cu agenda si pixul in mana, mai ales ca mamei mele ii place sa povesteasca pe indelete, cu lux de amanunte. De cum scapa, soraq mea intra pe facebook si ma bombane ca i-am dat de lucru, apoi imi porunceste sugereaza sa fac eu aceasta treaba, daca tot i-am dat mamei idei de petrecere a timpului. Daca as avea destule ore disponibile…

Posted on Octombrie 5, 2014, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

