Carucioare pentru copii

Imi sunt dragi mamicile care isi plimba linistite copiii in carucioare, ma fac sa retraiesc zile de altadata, cand eu insami imi scoteam copilul in carucior, la aer curat, imi amintesc de multele plimbari pe care le faceam impreuna cu prietenele mele, caci am fost nu mai putin de cinci fete in bloc care am nascut in aceeasi perioada. Imi place sa le studiez pe furis, sa le urmaresc cum zambesc mandre, sa le vad cum lupta cu bordurile care se incapataneaza sa impiedice rotile caruciorului, sa le admir atunci cand se apleaca peste copil pentru a-i aranja hainutele sau pentru a-i acoperi burtica dezgolita, pentru a-i da un biscuit sau a-i sterge coltul gurii, acolo unde a ramas o firimitura de covrig.

Mai mult decat mamicile care isi plimba copiii in carucioare nu imi plac decat tatici care fac acest lucru. Sunt atat de simpatici… Ma uit la ei si observ ca se pricep mult mai bine la manuit caruciorul, nu intampina probleme atunci cand au de urcat sau coborat borduri, cand se mai blocheaza cate o roata sau cand incearca sa se urce in autobuz. Ii invidiez in secret, caci mereu imi amintesc cate eforturi faceam cand plecam doar eu cu copilul la plimbare. Apoi ii observ cat de stangaci sunt cei mai multi dintre tatici cand se vad nevoiti sa aranjeze o bluzita, sa ofere un biberon, sa ridice din carucior bebelusul si imi devin deodata dragi, caci perfectiunea nu atrage niciodata, pe cand micile stangacii sunt de-a dreptul fermecatoare

Tin minte ca in copilarie nu imi lasam parintii sa impinga caruciorul in care era sora mea, caci ma simteam destul de puternica si priceputa in manuirea acelui „vehicul’ si imi doream ca toata lumea sa afle acest lucru. Sunt cu doar doi ani mai mare decat sora mea, iar ea, puturoasa, a profitat de plimbarile in carucior pana la aproape 4 ani, timp berechet ca eu chiar sa devin experta in plimbat copiii. Despre unii dintre copiii pe care i-am plimbat in carucior cred ca am scris pe celalalt blog, despre altii nici nu imi amintesc, insa pot garanta ca ma pricep de minune sa urc si sa cobor bordurile, lucru care cu siguranta le-ar face invidioase pe femei, daca ar aveas ocazia sa ma vada, mai ales ca astazi carucioarele pentru copii sunt gandite mult mai bine si pot fi manevrate mult mai usor decat cele de altadata. :-p

Carucioare pentru copii Bekid

Posted on Octombrie 6, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

