Cate concedii poti avea intr-un an?

Mi-e drag acest blog semiascuns, mi-e draga ideea de a putea scrie fara sa fiu foarte vizibila, insa am atat de putin timp liber, incat aman nepermis de mult joaca de-a bloggerul in vieneland. As fi vrut sa povestesc cum mi-a fost rau intr-o zi din cauza oboselii, insa treburi mai importante m-au facut sa scriu despre aliatul pe care il avem in lupta pentru sanatate. Nu era nimic important, e drept, insa mi-ar fi facut bine sa imi amintesc mai des ca nu se volatilizeaza online-ul daca imi ofer cate o zi de absenta, traind viata porcului: mancare, somn, mancare, somn… 😀

In loc de asta, am tras adanc aer in piept, am inhalat parfum de poveste, am jucat flori, fete si baieti, apoi am trecut la treburi serioase, de-ale casei. Bruma de energie castigata s-a risipit ca un fum si nici macar nu am fost surprinsa. Stiam ca nu se face primavara cu o floare, mai ales daca astept sa se intample asta la finele lunii octombrie. Cate concedii poate avea un om intr-un an? De cate ar avea, de fapt, nevoie?

Posted on Octombrie 30, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. De muuuulteee! Eu aş avea nevoie lunar de nişte zile de concediu. :))))

  2. Are doar vreo două pe an, în cel mai fericit caz, omu’. Eu sunt alt omu’. Am foarte mult concediu. 😉

  3. Poate avea si 21 de concedii platite, de cate o zi fiecare ….si cate mai vrea, neplatite.

    Dar ce sa mai zimti dupa doar o zi de concediu? 🙂

  1. Pingback: Praz ardelenesc

  2. Pingback: Vin | Blog de Căţea

  3. Pingback: Prinţesă | Florina Lupa Curaru

  4. Pingback: Nu seman cu nimeni | Vieneland

Lasă un răspuns

