Carti de vizita de la Laguna Media

Bloggerii alearga innebuniti dupa carti de vizita, fac eforturi pentru a le primi „gratuit” sau la preturi cat mai mici, iar cand le reuseste acest lucru, incep sa imparta cu ele in stanga si in dreapta, sperand ca in acest fel sa le bubuie traficul pe blog, sa ii citeasca intreaga natiune, sa li se duca vestea hat departe si banii sa curga asa cum curg apele la inundatii. Carti de vizita? Nu pot intelege la ce le folosesc bloggerilor. Unde le vor imparti? Cui le vor da? De unde stiu ei ca omul citeste bloguri si ca ar putea fi interesat de ceea ce bloggerul scrie?

Sa va spun o poveste, traita de mine acum un timp, la un mare eveniment petrecut in Bucuresti. Eram cu ceva treburi pe acolo si intamplarea a facut sa nimeresc langa o tipa cu vreo zece ani mai mica decat mine, bloggerita „de succes” pe nisa ei, dupa cum singura mi se lauda. Fara sa o intreb, fara sa fiu interesata, m-am vazut nevoita sa ii ascult povestea, iar la finalul peroratiei am primit cadou o carte de vizita, e drept, lucrata frumos si cu gust la tipografia www.lagunamedia.ro, despre care nici nu auzisem pana atunci, dar al carei nume mi-a ramas intiparit in memorie datorita acelei carti de vizita.

Asadar, tipa cu pricina are un blog nisat pe diverse metode de a slabi, chipurile toate incercate de ea personal. In primul rand mi-a atras atentia corpul ei, rotund bine. Cum sa ii inveti pe altii metode de a slabi, cand tu esti ca o mingiuta? Si, daca tot ai avut norocul sa dai de o tipografie buna, care ti-a realizat niste carti de vizita atragatoare, cum de nu iti faci un plan fezabil, cum de nu te gandesti nici o secunda inainte de a imparti in stanga si in dreapta cu aceste carti de vizita? Mi-a oferit mie, le-a oferit si altor fete-bloggerite prezente la eveniment. Am aruncat-o in primul cos de gunoi, imediat ce am plecat de acolo. De ce?

In primul rand ca nu imi plac oamenii care se baga cu forta in viata mea. Ok, am stat de vorba, am aflat ca ai un blog, mi-ai spus si despre ce scrii pe acel blog. Daca as fi fost interesata, probabil te-as fi intrebat numele lui. Dar nu. Tu ai ales sa imi bagi pe gat o carte de vizita, fara te intrebi nici macar o secunda ce ar putea sa ma atraga si sa ma retina pe blogul tau. Nici macar o clipa nu te-ai uitat la mine cu adevarat, nu te-ai gandit ca o femeie care are 1,70 m si 50 de kilograme chiar nu are nevoie sa citeasca bloguri pe care sunt scrise doar diverse metode de a slabi.

Dragii mei bloggeri, este ok sa aveti carti de vizita si cred ca Laguna Media este potrivita pentru a vi le tipari dupa pofta inimii. Dar, inainte de a arunca cu ele in toate partile, intrebati-va in gand ce aveti de oferit pe acele bloguri si cautati persoane care ar putea fi interesate de ceea ce scrieti. Nu dati carti de vizita slabanogilor, cand voi scrieti despre metode de a slabi, nu impartiti cartile de vizita tot intre voi, bloggerii, nu impanziti orasul cu carti de vizita, daca scrieti pe bloguri doar despre cum v-ati trezit de dimineata, ati baut un ceai si ati plecat la scoala cu autobuzul. Cautati oameni cu care chiar aveti sau ati putea avea ceva in comun si lor incercati sa le dati cartile voastre de vizita.

Posted on Noiembrie 23, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

