Unghiile protejate cu geluri uv, parte din feminitate

Trecute sunt vremurile cand fetele isi cumparau cate o banala sticluta de oja, isi aranjau singure manichiura, ba chiar imparteau lacul de unghii cu prietenele. Imi amintesc cu placere si uimire de zilele in care ne adunam mai multe fete la scara blocului, fiecare cu punguta ei plina de oje si ne pileam unghiile, le aranjam, ca mai apoi sa facem schimb de oje sau sa le amestecam intre ele, pentru a gasi cea mai potrivita nuanta de rosu, roz, grena sau cine mai stie ce alta culoare. Pe atunci (parca s-ar fi intamplat intr-o alta viata) nu se purtau oje in toate culorile. Cele mai indraznete fete poate ajungeau sa isi aranjeze unghiile in nuanta visinei putrede, cu lacuri in care bagau sclipici, dar nu mai mult de atat.

Va puteti imagina uimirea mea cand am vazut la fetele tinere unghii vopsite in negru, verde, galben, portocaliu, mov, ba chiar si cu diverse picturi pe ele (foarte frumoase, ce e drept). De-a lungul timpului au fost dezvoltate diverse tehnici, care mai de care mai sofisticate si cu rezultate mai spectaculoase, lucru pe care eu, personal, nu pot decat sa il apreciez. Intr-o perioada, acum cativa ani, imi lasasem si eu unghiile sa creasca mult, le aranjasem si imi cumparasem diverse oje, lacuri si geluri cu care sa imi colorez unghiile si viata. Era un fel de concurs intre mine si colegele mele de serviciu, spre amuzamentul barbatilor ce nu puteau intelege cum de vorbim despre manichiura si oje atatea ore fara sa ne plictisim. Barbatii! 🙂

Dupa ce mi-am facut blogul, pasiunea mea pentru geluri si oje s-a estompat, mai ales cand am descoperit ca nu puteam tasta rapid din cauza unghiilor prea lungi. Spre regretul surorii mele, care era tare mandra de unghiile pe care le afisam, am renuntat si am decis sa ma axez pe scris, chiar daca asta insemna sa port unghiile taiate aproape din carne. O perioada a fost bine, am invatat sa tastez rapid, chiar daca o fac in continuare cu doar doua degete, insa de la un timp parca ma simt rau cu unghiile lasate asa, simple, de parca as avea 100 de ani. Simt nevoia sa fiu mai feminina, sa nu mai strang pumnii cand sunt in prajma altor femei si le vad cu unghii false, frumos colorate, protejate de geluri uv ce iti iau ochii cu stralucirea lor.

Cred ca primul pas ar fi sa las zgarcenia deoparte si sa imi aleg niste unghii false, ce pot fi date jos in orice moment, la fel cum pot fi si puse ori de cate ori doresc. Mi-ar placea niste unghii nu foarte lungi, cum purtam inainte, ci de o marime potrivita, astfel incat sa pot impaca si capra (scrisul pe blog) si varza (feminitatea care simt ca imi lipseste), pe care le-as colora cu geluri de buna calitate, care sa le protejeze si care sa dea mainilor un aspect stilat, la care viseaza orice femeie care mai are in ea un strop de dorinta de a fi admirata. 🙂

Posted on Decembrie 9, 2014, in Informatii. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Eu încă îmi fac singură manichiura, cu nuanţele care-mi plac mie 🙂
    Iar lungimea de 3 milimetri mi se pare perfectă pentru tastatură… şi se vede şi foarte frumos, mai ales că este la modă, deja de mult timp în Europa, unghiile scurte dar îngrijite 🙂
    O zi minunată, te pup!

  2. Asta este un lux pe cate mi-l permit de cativa ani.A fost mult o data ,un cadou din partea ficei mele,apoi nu am mai renuntat.E placut,comod,elegant.Costa un pic,daca,eu zic ca se merita,insemna ca asa e !

  1. Pingback: Cei de sus

Lasă un răspuns

