Situatie dulce-amara

Am avut candva un sef pe care toti angajatii il indrageau. Era glumet, darnic si nu uitase inceputul. O singura meteahna avea sefu’, insa acest lucru nu ne deranja absolut in nici un fel pe noi, angajatii. Ii placeau fetele foarte tinere si reusea, cu sarmul sau, sa le cucereasca pe toate cele care ii ieseau in cale. Asa se facea ca avea, la fiecare trei luni, o noua „sotie” cu care sa se afiseze la firma sau pe la petreceri. Pe cele mai multe dintre ele nici macar nu reusesc sa mi le amintesc. Veneau si plecau, lasand locul altora. Dar a fost una, G., pe care nu o voi uita niciodata. Crescuta intr-un sat de langa Ploiesti, avand o fire vesela si niste ochi superbi, fetisoara aceasta ni s-a lipit tuturor de suflet si chiar a reusit performanta de a ramane langa sefu’ in jur de doi ani, ani in care a evoluat mult si a devenit o frumusete de femeie.

Povestea de astazi este despre o situatie dulce-amara in care m-am vazut pusa fara voia mea, in primele zile ale aparitiei lui G. Dupa cum am mai povestit pe undeva, am lucrat intr-un loc unde erau foarte multi barbati si mult prea putine femei. Probabil acesta a fost motivul pentru care sefului i-au sarit in ochii unghiile mele, mereu ingrijite si lacuite. Intr-o zi, la pauza de masa, cand toti eram cu ochii la mancare, il auzim pe sefu’ spunand:

-G., te-ai uitat vreodata la mainile Vienelei? Ai observat ce diferenta este intre ele si unghiile tale? Parca Vienela ar fi femeia ce sta toata ziua acasa, cu reviste de moda alaturi, iar tu parca ai fi un muncitor de pe santier sau parca ai fi inca la mama ta la tara, toata ziua cu sapa in mana.

Am trait un moment urat. Mi-a fost jena ca am fost data drept exemplu, ca unghiile mele pilite si lacuite au facut-o pe biata fata sa se simta prost si sa izbucneasca in lacrimi. E drept, unghiile ei chiar aratau de parca scotea cartofi din pamant mereu, insa nu era cazul sa fie facuta de rusine in fata tuturor. O intelegeam. Traise greu intreaga viata, nu o invatase nimeni cum sa se ingrijeasca, iar pe atunci nici nu avea acces la internet pentru a-si comanda produse pentru ingrijirea unghiilor, cum sunt cele de pe site-ul www.diamondnails.ro. Sunt de parere ca educatia nu se face in public si nu pe un ton superior.

Atunci mi-a devenit draga fata si m-am decis sa o ajut. O invitam la mine, o sfatuiam, o ajutam sa invete cum sa dea unghiilor o forma frumoasa, cum sa le curete si sa le aranjeze, sa le dea cu lacuri si sa le protejeze de factori externi. Acum cateva zile am intalnit-o din intamplare prin oras. Era imbracata elegant si avea niste unghii ce ar fi facut invidioasa orice femeie din lume. Mi-am dat seama ca a venit randul meu sa invat de la ea, ca mi-ar putea spune cum reuseste sa isi picteze unghiile, cum isi pune singura unghii false si cum de arata mereu ca scoasa din cutie. 🙂

Posted on Decembrie 30, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cred ca mai avem ceva in comun.Eu acum,babaciune,imi fac unghiile cu gel,la salon.E mai scump,dar e frumos si arata bine pe toata perioada.Am prea putine pretentii de viata,dar sunt unele tabieturi la care tin. Sa ai sarbatori fericicite si un Nou An,cum ti-l doresti! Te imbtatisez cu drag,

  2. 2015 să-ți fie un an frumos, cu vise ce se vor împlini!

Lasă un răspuns

