Cumparaturi de la actioncamera.ro

Am petrecut un revelion minunat de simplu si de calduros, dupa cum povesteam in jurnalul de femeie de astazi. Am revazut prieteni vechi, plecati de cativa ani la munca in strainatate, am povestit verzi si uscate, am cantat si ne-am simtit bine, ca intr-o mare familie. A fost pentru prima data cand am vazut in casa unui om un sistem de karaoke si am profitat din plin de el, desi nu am nici ureche muzicala, nici voce. Nici ceilalti, cu o singura exceptie, nu au voce, dar asta nu ne-a impiedicat sa ne distram la maxim. In afara de acel sistem de karaoke, pe care il primisera cadou cu cateva luni in urma, prietenii nostri isi facusera si ceva cumparaturi de la www.actioncamera.ro, asa ca planul era sa cantam si, in acelasi timp, sa ne filmam cantand, pentru distractia de a doua zi.

Aveau o camera video ale carei performante doreau sa ni le dovedeasca in chiar noaptea de revelion, desi nu ar fi fost prima data cand am fi vazut filmulete facute cu ea. In vacanta de vara au facut scufundari in ocean (inteleg ca ar fi noua moda in materie de extravaganta, mai ales peste hotare) si au filmat tot ceea ce oceanul a vrut sa dezvaluie intr-o ora, cat au stat sub apa. E drept, camera video pe care au achizitionat-o nu este printre cele mai ieftine, insa isi merita fiecare leut, as spune eu. Am vazut pesti multicolori inotand in ocean, si i-am vazut atat de clar, de parca as fi fost alaturi de ei sau de parca i-as fi privit inotand intr-un acvariu, in camera mea.

Din pacate, grasele de Cotnari (acele iele nebune ce aduc buna dispozitie si cheful de distractie la petreceri) si capsunica lui nea Fanel (detalii pe celalalt blog al meu) ne-au facut sa uitam de camera video tocmai cand ar fi trebuit sa stam cu gandul la ea. Nimeni nu si-a dat seama dupa ce am inceput sa cantam, intai pe rand, apoi de-a valma, ca nu suntem filmati si ca nu ne vom putea vedea in zilele urmatoare cum ne-am dat in spectacol. Tot din pacate, nu am putut repeta experienta pentru a repara greseala, caci prima zi din an am cam dormit sau am mers pe la rude sa spunem La multi ani!, iar in a doua zi din an prietenii nostri au plecat la munca, in strainatate.

Sigur, tot noi suntem cei care spun ca nu e timpul trecut. Pana in vara, cand vor veni iar acasa, vom mai vedea pe net filmulete cu cateii lor, cu masinile de pe soselele unei tari mai civilizate, cu paunii ce obisnuiesc sa vina primavara in curtea lor, in cautare de hrana sau doar de verdeata. Dar la vara…, la vara o vom face lata, asa ne-am promis. Vacanta lor va fi mai lunga si in ea este inclusa cea mai cea petrecere data vreodata de prietenii nostri: propria lor nunta. Inca nu stim daca vor folosi in acea zi camera video performanta sau daca vom astepta plecarea invitatilor pentru a ne da in spectacol… Cert este ca de aceasta data se va intampla… 🙂

Posted on Ianuarie 6, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

