Momente magice

Momente magice. De cate astfel de momente avem parte in viata? Optimistii vor spune ca foarte multe sunt momentele in care totul pare sau chiar este roz, pesimistii vor sustine ca prea putine, ca viata e dura si cenusie de cele mai multe ori. Realistii vor lua in calcul probabil atat lupta pe care omul o duce pentru a-si asigura un strop de fericire, de magie, cat si neprevazutul, acel factor ce poate schimba intr-o clipa ceea ce noi nu reusim, oricat am incerca. Si totusi, de cate momente magice avem parte in viata? Initial am fost tentata sa enumar cateva, pe cele traite in copilarie, cand gaseam cadourile de la mos sub brad, apoi sa vorbesc despre prima iubire adolescentina, dupa care sa subliniez ce impact emotional are nasterea unui copil, aparitia unei noi vieti. 

Am renuntat rapid, caci maturitatea si experienta imi amintesc de multe momente magice din trecut, momente care nu au avut nici o legatura cu cele enumerate mai sus. Cat de fericita am fost atunci cand m-am jucat singura in padure, la o distanta destul de mare de familia mea, care pregatea un gratar la marginea padurii. Cat de multe mi-am imaginat atunci si cat de vii mi-au parut toate, de parca as fi reusit sa ajung pe un alt taram, un taram magic, unde eu imparateam pamantul si unde aveam puterea de a intelege limbajul animalelor, de a vorbi cu ele si de a le ajuta.

Dar cand mi-am cumparat fustita roz cu volanase din primii bani munciti de mine, dupa ce visasem la ea luni intregi? Acela a fost cu adevarat un moment magic in viata mea, un moment in care am inteles ca visurile se pot implini, daca iti doresti din toate puterile si daca lupti sustinut pentru ele. Dar cand am plecat sa muncesc in strainatate, avand la mine doar o gentuta de voiaj cu cateva haine, o carte din care sa citesc seara (Imparatul-zeu al Dunei, adorata mea), un parfum, actele si o mare vointa de a dovedi lumii ca pot, ca ma descurc in orice situatie, oricat ar fi de noua si de grea? Plecasem fara sa cunosc limba italiana, fara sa cunosc vreun italian. Ce senzatia magica m-a incercat cand am reusit sa ma fac inteleasa fara poticniri, dupa doar o luna!

Da, viata este plina de momente magice, daca vrei cu adevarat sa le vezi si sa le traiesti! Fiecare clipa a vietii poate fi magica, daca iti doresti sa o faci magica. Pentru mine, acum, scrisul pe blog are propria sa magie, ma face sa fiu alt om, sa ma simt cu totul alta fata de cea care eram inainte de a intra in aceasta lume, inainte de a-mi asterne chiar si un singur gand pe foaia virtuala. Sunt convinsa ca multi bloggeri simt exact ceea ce simt si eu atunci cand tasteaza si isi lasa gandurile sa zboare spre lume, cu mai multa sau mai putina pricepere, dar cu un entuziasm molipsitor.

Daca vorbim strict de copii, sa nu uitam ca momente magice pot fi traite aici.

Posted on Ianuarie 6, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Toti avem si traim momente magice,dar ne expriman mai greu.Nu pricep de ce nu pot da like si trebuie sa ma loghez mereu.Am eu scame pe undeva.Te pup,

  1. Pingback: Calea albă

Lasă un răspuns

