Blog de pisici

V-am spus ca le-am facut pisicutelor mele blog? Ca de fiecare data cand deschid un nou blog (mama, cum suna chestia asta!), in prima perioada sunt extrem de incantata de el si simt nevoia sa scriu cat mai mult pe el. Cred ca si din acest motiv am cam neglijat blogul de pe .ro, insa stiu ca el este ok oricum, chiar daca nu scriu zilnic. Important acum mi se pare doar sa povestesc despre preaplinul inimii mele, despre cat de fericita ma fac micutele mele si cat sunt de mandra de noul blog de pisici, chiar daca un prieten mi-a spus ca nu arata prea bine. Nu stiu si nu imi pasa cum li se pare altora. Mie imi e drag si cred ca toti cei care se leaga de tema sau aspectul unui blog sunt carcotasi (sigur, nu vorbim aici despre blogurile pe care te ratacesti chiar si cu busola in mana). Am ales o tema simpla, am pus poze ale pisicilor mele si acum sunt in cautare de prieteni care au bloguri de pisici… 🙂

Posted on Ianuarie 15, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. pisicile își cer și ele drepturile 😉

Lasă un răspuns

