Despre hrana pisicilor

Daca tot am scris si aici despre noul blog de pisici pe care l-am deschis, poate ca ar trebui sa povestesc despre toate chinurile prin care am trecut cu felinele mele pana cand am inteles cum trebuie sa le hranesc si cam ce trebuie sa le dau de mancare. Eu stiam ca mama le dadea pisicilor ei orice avea prin casa, de la paine inmuiata in ciorba, carne fiarta sau cruda, peste si oase de peste si pana la hrana umeda sau uscata din comert. In prima perioada am mai facut si greseli, ca doar e omenesc. 

Mancam prajituri si biata Miti venea langa mine si atata ma mirosea si miorlaia, pana ma convingea sa ii dau, dupa care se simtea rau, iar pe mine ma incercau regrete cumplite. Am descoperit ca pisicile mele adora galbenusul de ou fiert moale, insa mi se intampla destul de rar sa imi amintesc si sa le dau aceasta „delicatesa”. Mai comod imi este sa le dau pipote si inimi de pui, inima de vita (preferata lui Miti) si gaturi de pui (preferatele lui Pufi), dar si bobite pentru juniori si pliculete cu hrana in aspic pentru pisici, pe care normal ca ambele feline o adora. Cine spunea ca pisicile maidaneze sunt mai putin pretentioase decat cele cu pedigree?

Am cerut initial sfaturi pe facebook, caci nu aveam habar cu ce sa le mai hranesc pentru a mai diversifica meniul. Intre timp mi-am dat seama ca diversitatea nu le face prea bine pisicutelor mele, asa ca m-am oprit la cele de mai sus. De la prieteni si necunoscuti am primit zeci de sugestii care mai rau m-au ametit, facandu-ma sa nu mai stiu dupa cine sa ma iau si dupa cine nu. Unii imi recomandau laptele, altii imi spuneau ca e toxic. Unii imi vorbeau despre un anumit tip de hrana pentru pisici careia i se face reclama la televizor, altii imi vorbeau despre produsele de pe site-ul Pets Mag. Unii imi povesteau despre cum pisicile lor mananca orice, altii mi se plangeau ca pisicile pe care le au in grija sunt mult prea pretentioase.

petsmag-applaws_ton_gelatina

Hrana pisici petsmag.ro

In timp am invatat sa imi cunosc pisicile si sa le hranesc in functie de preferintele pe care le au, de nevoile pe care le au, in asa fel incat sa le fie bine. Sigur, mai intampinam si probleme, insa despre asta probabil voi povesti in episodul urmator, mai mult ca sigur pe blogul de pisici, unde sper sa si primesc sfaturi legate de Miti, care are prostul obicei de a inghiti mancarea nemestecata, lucru care duce la tot felul de neplaceri si care o face sa ramana mult prea supla. Daca printre cei care ma citesc sunt persoane pricepute, astept cu nerabdare sfaturi care sa ne ajute, caci ma doare inima cand o vad cum varsa uneori prin casa tot ceea ce mananca.

Posted on Ianuarie 16, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Interesant si nici nu sunt foarte scumpe…

Lasă un răspuns

