Proiecte

Sunt proiecte ce se deruleaza in viteza, uneori chiar inainte ca toate detaliile sa fie puse la punct. Sunt proiecte ce mor inainte de a se naste cu adevarat, din varii motive. Sunt proiecte ce raman intr-o calma asteptare, sperand la ziua in care vor putea trece de la vorba la fapta fara oprelisti. Din aceasta a treia categorie face parte un proiect tare drag inimii mele, un proiect pe care il astept emotionata de cateva luni si care probabil ma va mai face o perioada sa astept. Poate pentru multi nu va insemna nimic si poate ca in anumite zone va trece neobservat, insa pe mine ma incanta oricum. Nu este al meu, nu am nici un merit. Este proiectul unui om care vrea si poate, un proiect in care s-a investit suflet in primul rand. Articolul astepta cuminte in draft, proiectul meu in legatura cu proiectul este deja gandit, asa ca nu imi ramane decat sa sper ca primavara va veni mai repede si piedicile de tot felul vor disparea…

Are vreo logica articolul meu? Ca de spus nu vrea sa spuna nimic in afara de faptul ca sunt cuprinsa de nerabdare… :))

Posted on Ianuarie 16, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

