Carucioare pentru copii

Despre carucioare pentru copii am tot scris pe bloguri, insa mereu apare in viata mea cate o amintire sau cate o poveste mai noua, care ma indeamna la scris. Avea Ionut un prieten acum cativa ani, un tip cu doar vreo doi ani mai mare decat baiatul meu. Grabit, omul s-a insurat de mic, a facut un copil, apoi a descoperit ca viata este grea si ca un bebelus are nevoie de multe lucruri. Nu lucra nici el, nici sotia lui, iar parintii refuzau sa ii ajute, sperand ca asa vor rupe relatia si vor continua sa copilareasca. Nu ii voi putea intelege pe acesti oameni niciodata. Da, e copilul tau si te doare inima vazand ca isi incepe viata prea devreme, dar daca tot a facut pasul acesta si s-a trezit cu o responsabilitate pe cap, nu e normal sa si-o asume? Bebelusul acela era, in definitiv, nepotul lor…

Afland ca nu au sprijin de nicaieri, am vorbit cu colegele de serviciu si am incercat sa incropim cate ceva pentru tanara familie. Una a adus hainute, alta jucarii, am pus mana de la mana si am cumparat alimente si biberoane, iar una dintre colege a adus un carucior pentru copii aproape nou. Mi s-a topit inima vazand ca in lume inca mai exista oameni cu suflet mare, oameni care sar imediat in sprijinul semenilor, fie ca ii cunosc, fie ca nu. Pana la urma, un carucior nu este un lucru chiar ieftin si, nefiind excesiv folosit, l-ar fi putut vinde sau l-ar fi putut da unei rude. Dar nu, colega mea a ales sa il ofere unor tineri care chiar nu aveau de unde sa isi procure un carucior pentru copil.

Nu voi uita niciodata chipul acelei tinere mamici la vederea cadourilor primite de la niste straini carora le pasa mai mult decat le pasase parintilor ei de mititelul abia venit pe lume. Lacrimi tacute se prelingeau pe obrazul palid si diamante straluceau in ochi. M-a privit asa cum nu ma mai privise nimeni pana atunci: un amestec de mirare, incantare, recunostinta, jena… Intreaga vara am vazut-o plimband copilul pe bulevard, la umbra castanilor, mandra de puiul ei. La un an sau doi dupa aceasta intamplare au mai facut un copil, pe care l-au plimbat, bine-nteles, in acelasi carucior pentru copii primit de la colega mea de serviciu.

Mi-as dori ca oamenii sa faca mai des astfel de gesturi, sa intinda o mana de ajutor celor tineri, celor ce isi incep viata inainte de a intelege ce este si ce ii asteapta, caci puii lor nu au nici o vina ca se nasc intr-o lume unde banul conduce. Poate ca asa am vedea mai multe mamici plimbandu-si fericite pruncii pe bulevardele oraselor si poate mai putini copii abandonati prin centrele de plasament sau prin spitale.

20256_Carucior_copii_3_in_1_MyKids_Amber_Mov_01

Carucioare copii – Bekid.ro

Posted on Ianuarie 18, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

