Gazduire web de la Servergate

Vad tot mai multi oameni ca isi deschid bloguri, dornici sa comunice cu intreaga lume, sa isi faca noi prieteni, sa isi scrie in virtual povestile de viata sau cunostintele acumulate in viata. Vad tot mai multi bloggeri dornici sa treaca la un alt nivel, sa plece de pe platformele gratuite si sa se opreasca la un domeniu propriu. Nu ma pot abtine sa nu ma gandesc la cea care as fi fost eu astazi in online daca un om cu suflet mare nu m-ar fi luat de mana si nu m-ar fi condus, pas cu pas, pe un drum nou, un drum care a inceput in clipa in care am primit cadou blogul de pe .ro, pe care mai bine de un an nici macar nu m-am priceput sa il administrez si pe care inca mai umblu cu inima tremurand, asta dupa ce intotdeauna fac probe pe acest blog. 🙂

Cu toate astea, ori par experta in ochii incepatorilor, ori se stie deja ca am prieteni dispusi sa ajute orice blogger nepriceput. Tot mai multi ma cauta pentru a ma intreba despre avantajele mutarii pe domeniu propriu, tot mai multi imi cer sa le recomand firme care se ocupa de gazduire web, ca sa aiba de unde alege si sa stie ce ii asteapta pe noul drum. Nu pot si nu vreau sa refuz pe nimeni, caci asa imi este felul. In plus, imi amintesc de propriul inceput si de uimirea ce ma cuprinde cand vedeam cati necunoscuti sareau sa ma ajute cu sfaturi sau chiar mai mult de atat, atunci cand ma impotmoleam.

Sigur, au fost si cazuri in care m-am obosit degeaba sau chiar m-am enervat, insa pot trece cu usurinta peste astfel de incidente, stiind ca am reusit sa indrum alti bloggeri spre o gazduire web buna sau spre un om priceput care sa ii ajute cu mutarea. Cred ca am povestit pe undeva despre o doamna care mi-a furat anul trecut multe ore din viata cu diverse intrebari legate de blogging, de la bounce rate si asezare in pagina si pana la firme de gazduire web, cu tot ceea ce pot ele oferi, ba chiar si cu preturi practicate. Drept multumire, a scris un articol pe blog in care spunea ca a cerut sfaturi de la foarte multi bloggeri (oare de la toti a furat atatea ore de viata?) si numai doi i-au oferit sfaturi pertinente (dadea nume si link), toti ceilalti fiind invidiosi sau nepriceputi, adica si eu.

Intr-un fel, ma bucur ca nu mi-a luat in seama sfaturile. Timpul va fi cel care ii va dovedi ca a gresit si ca eu nu sunt nici invidioasa, nici nepriceputa, din moment ce am un blog bun, gazduit la o firma ce il tine bine. Blogul meu nu cade, nu se incarca greu, nu imi mananca un salariu pe luna, cum i se intampla doamnei. Despre firma la care sunt gazduita am mai scris, asa ca astazi voi adauga numele unei alte firme, despre care am aflat ca o lauda bloggerii, Servergate.

servergate

Gazduire Web – ServerGate.ro

Posted on Ianuarie 18, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sincer, nu sunt în stare să pricep cu ce m-ar ajuta un domeniu propriu. M-ar face să scriu mai bine? Lumea ar aprecia mai mult ceea ce scriu dacă aş face-o acolo, şi nu pe o platformă gratuită?

Lasă un răspuns

