Incantata de propriile fotografii

Se implineste in curand o saptamana de cand ma obsedeaza doua lucruri: fotografiile si pisicile, de preferat impreuna. Nu stiu cum am cazut in patima aceasta, nu stiu nici daca vreau sa scap de ea deocamdata. Mi-e bine cand ma gandesc ca pot ajuta niste sufletele nevinovate sa treaca peste iarna, mi-e drag sa ma uit la pozele pe care le fac, desi stiu ca nu detin nici aparatura de ultima generatie, nici cine stie ce cunostinte care sa ma ajute sa fac super-fotografii. Baietii mei chiar au ras in prima zi, stiindu-ma nepriceputa si usor tematoare cand vine vorba despre aparate pe care nu le cunosc bine.

Eu am continuat sa fotografiez in joaca si m-am aratat tot mai incantata de ceea ce pozam. Intr-un final au inceput si baietii sa spuna ca unele dintre pozele facute in aceasta saptamana nu sunt chiar rele. Sigur, mie mi-au crescut niste cornite imense la auzul acestor vorbe, de parca as fi luat deja vreun premiu. Urmeaza ca in zilele saptamanii viitoare sa pun pe blogul de pisici doua dintre cele mai reusite fotografii, pentru care sigur m-ar invidia si profesionistii. 😀

Cu cateva zile in urma, in drum spre kaufland, am remarcat pe cer doua linii paralele si m-am grabit sa le pozez. Acasa am observat in cate culori era pictat cerul la acea ora… 🙂 In aceasta seara adorm cu zambetul pe buze, caci sotul meu si-a pus in gand ca in viitor, nu se stie cand, sa imi ofere cadou un aparat de fotografiat mai performant, caci probabil citeste in ochii mei incantare si mandrie si vrea sa ma faca fericita.

cerul la apus

Posted on Ianuarie 18, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cu cat aparatul este mai performant , cu atat nevoia de mai mult va creste , ceea ce este un lucru bun , zic.Frumos cerul rosu brazdat! 🙂

Lasă un răspuns

