Cadoul perfect, o petrecere pentru copii

In ultima luna a anului trecut baiatul meu a implinit 21 de ani de viata. 21 de ani in care am invatat sa ne cunoastem, sa ne iubim, sa ne respectam opiniile si sa fim intotdeauna sinceri unul cu celalalt. Au trecut parca intr-o clipa acesti ani, asa ca va sfatuiesc pe voi, cei care sunteti sau aveti de gand sa deveniti parinti sa profitati de fiecare moment, caci nu se va intoarce si nu se va repeta. Faceti din fiecare clipa a vietii o sarbatoare, oferiti copilului vostru bucurii, caci ele vor deveni amintiri de nepretuit mai tarziu!

De ziua fiului meu, dimineata, l-am intrebat care dintre cadourile primite de ziua lui i-a placut cel mai mult, de-a lungul celor 21 de ani. M-a privit intr-un fel ciudat, a zambit si mi-a raspuns: „nu imi amintesc decat de doua dintre cadourile primite, doar doua dintre ele m-au marcat atat de tare, incat nu le-am putut uita. Stiu ca imi cumparai hainute, dulciuri si multe jucarii in fiecare an, insa nu imi amintesc prea bine cum aratau. Ceea ce mi-a ramas bine intiparit in memorie a fost in primul rand cadoul primit cand am implinit 5 ani. Mai stii catelul acela infrigurat, pe care l-ai ascuns in geaca si l-ai adus acasa? Tare mult am iubit acel cadou si inca plang in gand amintindu-mi ca s-a imbolnavit mult prea repede. 😦

Dar stii ce mi-a placut cel mai mult, mami? Petrecerea pentru copii pe care mi-ai organizat-o cand am implinit 6 ani. Sa nu crezi ca am uitat vreun moment de atunci! Ai pregatit totul din timp, ai umplut casa de baloane, ai facut pe animatorul, inveselind copiii si atmosfera, ne-ai spus povesti si ne-ai invatat sa devenim pentru o ora personaje de poveste, ai facut tot ceea ce astazi face firma care organizeaza petreceri pentru copii, ai transformat o zi din viata mea intr-o poveste magica, de neuitat. Stiu, pe atunci aveai suficient timp liber si mi-l dedicai pe tot. Mai stiu ca astazi oamenii traiesc mai in viteza si rar se intampla sa poata pregati o petrecere tematica pentru copii. Din acest motiv cei mai multi apeleaza la firme specializate, asa cum este oakijunior.ro si bine fac”, a incheiat baiatul meu dezvaluirile.

Am ramas surprinsa. M-as fi asteptat sa aminteasca de roboteii primiti la varsta de 8 ani, de excursia la munte din ziua cand a implinit 10 ani, m-as fi asteptat la orice, dar nu la cele ce mi-a spus. Am inteles un lucru simplu: nu conteaza cati bani cheltui pentru ziua copilului tau, ci conteaza ceea ce alegi sa ii oferi. Si iata, mi s-a dovedit ca o petrecere pentru copii poate fi cea mai la indemana si mai potrivita alegere atunci cand vine vorba despre ziua de nastere a unui copil, despre o sarbatoare importanta din viata lui sau, daca ne permitem, ori de cate ori dorim sa aducem povestile in viata copilului sau sa il ducem pe el in lumea povestilor, o lume plina de personaje de neuitat, insufletita cu ajutorul animatorilor si al decorurilor de basm.

petreceri pentru copii

Petreceri pentru copii – Oaki Junior

Posted on Ianuarie 21, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Fărcaş Gelu Dănuţ

    Am scris un comentariu in legatura cu subiectul petreceri pentru copii, fara sa stiu ca imi va fi sters impreuna cu linkul spre siteul caruia incercam sa fac reclama gratuita.
    Comentariu editat de admin…

Lasă un răspuns

