Caut ajutor!!!

Mi se intampla tot mai rar sa ma implic pe internet in campanii de ajutorare, probabil pentru ca putini o mai fac (iar eu le urmez fara sa vreau exemplul), poate si din cauza ca in putine mai cred cu adevarat (nu ca nu as crede ca au nevoie, ci nu le dau prea multe sanse de reusita sau nu ma ating emotional), sigur si din cauza ca sunt mult prea obosita, sleita de puteri… Cert este ca astazi am gasit ceva in care m-as putea implica total si am trecut de la gand la fapta. Unii vor stramba din nas afland ca este vorba despre niste animale, altii sper sa imi fie alaturi macar cu un sfat, un share sau o incurajare. 

Cateva cuvinte despre adapostul de la Racoasa, judetul Vrancea, am scris deja pe blogul de pisici. Mai multe despre problemele cu care se confrunta om si animal acolo puteti afla accesand pagina lor de facebook. Foarte pe scurt, e vorba despre un loc unde sunt adapostite si ingrijite de un singur om  in jur de 60 de animale (caini si pisici). Bineinteles ca nu poate face fata din punct de vedere material si deja se jeneaza sa mai ceara ajutor semenilor, motiv pentru care m-am decis sa vorbesc lumii si sa caut eu ajutor pentru ei. Daca puteti dona alimente sau bani, daca macar doriti sa le faceti povestea cunoscuta, nu ezitati sa o faceti! O voi face si eu, chiar maine!

Iata si datele omului cu suflet mare, un om ce a adunat in curtea sa animalele fara adapost, in cazul in care doriti sa contribuiti cu ceva, oricat de mic ar fi acel ceva:

Purdel V. Neculai, Str.Principală, Com. Răcoasa, Jud. Vrancea

Pentru donatii in bani:

În lei pe contul: RO90CARP040000827202RO01
În euro pe contul: IBAN : RO47CARP040000827202EU01 SWIFT CARPRO22
Contul paypall: purdel@gmail.com

Posted on Ianuarie 21, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Nu pot ajuta decat facand cunoscuta povestea.

Lasă un răspuns

