Dileme legate de cadouri

Mi-a placut intotdeauna sa primesc si sa ofer cadouri, indiferent de valoarea lor materiala. Cred ca este un lucru firesc, uman, insa ma intreb cati oameni sunt ca mine, caci pe la animale am vazut ca se poarta cadourile oferite in anumite momente. Mult mai mult imi place sa ofer cadouri si, cu cat am mai multi bani si imi permit mai multe, cu atat bucuria mea de a oferi cadouri creste, caci dispare teama de cheltuieli ce mi-ar putea dezechilibra bugetul familiei. Chiar si in aceasta seara, in timp ce scriam pe blog, prin cap mi-a trecut ideea de a face un cadou neaspteptat unei persoane pe care nici macar nu o cunosc, doar pentru ca are un vis, lupta pentru el si am descoperit ca ar avea nevoie de o mana de ajutor.

Sunt oameni despre care stii din prima clipa ce cadou le-ar placea sa primeasca sau ce cadou li s-ar potrivi, fie ca e vorba despre persoane pe care le cunosti foarte bine, fie ca e vorba despre faptul ca unii isi doresc din inima un singur lucru si au grija sa afle intreaga lume, astfel incat pana si un necunoscut sa poata oferi fara teama ca va gresi. Dar ce ne facem cand persoana careia dorim sa ii oferim un cadou nu ne da nici un indiciu? Sunt oameni carora nu stim ce cadouri sa le oferim, nu-i asa? Uneori din cauza ca au gusturi diametral opuse fata de ale noastre, alteori pentru ca avem impresia ca au de toate acasa, asa cum pateam eu cu sefii mei, pe vremea cand lucram.

Da, au fost vremuri cand habar nu aveam ce as putea oferi cadou unui om care imi era sef, care imi punea painea pe masa si care avea tot ce si-ar fi dorit de la viata. In astfel de cazuri ideal este sa oferi un cadou simbolic. Dar ce fel de cadou? Daca e ceva ieftin si de proasta calitate, sigur va ramane pe veci inghesuit intr-un sertar, uitat. Daca iti doresti un cadou simbolic scump, pe potriva persoanei sarbatorite, poti descoperi ca nu dispui de banii necesari sau ca iti va ramane o gaura prea mare in bugetul familiei. Si atunci cum procedezi? Inca nu am rezolvat aceasta dilema, desi uneori am facut eforturi sa ma lamuresc. 🙂

Tinerilor din familia mea mi se pare simplu sa le ofer cadouri, caci ei au permanent nevoie de bani si nu se jeneaza sa ii primeasca. :)) Uneori le mai cumpar si lucruri pe care ei nu le-ar cumpara, cu toate ca le sunt necesare (parfumuri, diverse cosmetice, halate de baie…). Celorlalti le caut pe internet cadouri, asa cum s-a intamplat inainte de sarbatorile de iarna, cand am dat peste site-ul canar.ro. Asa mi-a si venit ideea de a cumpara cate ceva din categoria cadouri barbati, caci nu aveam nici cea mai vaga idee in legatura cu darurile pe care le poti face unui barbat tanar, cu care nu esti foarte apropiat, care este pretentios de felul sau si care abia te asteapta la cheful pe care il organizeaza. :))))

jack-daniels-1l-gift-box_1

Cadouri Barbati – http://www.canar.ro

Posted on Ianuarie 21, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

