Din nou despre like

Sa vorbim din nou despre like. Ramane un subiect la moda si naste permanent alte si alte articole… Am scris despre like pentru cei ce scriu, caci ei merita aprecierile noastre, iar acum as dori sa scriu despre like-ul dat doar asa… Cand a aparut pe platforma wordpress noul buton de like m-am bucurat sincer. Ma scutea de un efort si imi acorda timp. Era mai simplu sa ii arat bloggerului ca am citit si sunt de acord/imi place articolul sau, fara sa spun asta neaparat in cuvinte, daca nu aveam nimic de completat sau de combatut. Intram pe bog, citeam, dadeam like si plecam mai departe, in cautarea unui alt articol. 

La fel de mult si de sincer m-am bucurat si cand au aparut primele like pe blogurile mele de pe wordpress. Oamenii ma citeau si imi transmiteau ca le place felul in care scriu sau ceea ce scriu. Persoane despre care nu mi-as fi imaginat vreodata ca ma citesc aruncau acum cu like-ul in mine la fiecare postare. Eram surprinsa si incantata. Pana cand mi-am dat seama ca like-ul venea mult prea repede, la doar cateva clipe de la apasarea butonului de publish. Cum reuseau acesti oameni sa citeasca 500 de cuvinte in trei secunde? Mi-a fost imediat clar ca ei nu citesc, ci doar dau like pentru a fi vazuti pe acolo, din diverse motive, pe care le stim toti.

Astazi vreau sa le transmit un singur lucru: va rog nu mai dati like, daca nu va obositi sa cititi! Ii stiu pe cei care ma citesc cu adevarat! Pentru ceilalti voi cauta o metoda de a-i opri, caci nu le vreau avatarul pe blogurile mele. Reclama se plateste, dragii mei!

PS: Una dintre persoanele mereu cu like-ul la panda are un mesaj de la mine pe fb de cateva zile. Nu a reusit sa il citeasca. Oare e ocupata cu cititul blogurilor?

Posted on Ianuarie 21, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Chiar nu ştiu cum ai putea să-i opreşti…
    Spre deosebire de comentarii, like-urile nici măcar nu se pot şterge.

  2. e o situație cu care ne confruntăm cu toții; nici eu nu pot să o ignor deși, aș dori să nu-i mai dau importanță atât timp cât nu există o rezolvare

  3. S-ar putea compensa cu faptul ca unii te citesc si nu lasa comentarii, sau nu dau like?
    Exceptand… reclama gratuita… 🙂

  4. O metodă de a-i opri, ar fi desființarea butonului like. Dar asta îi va nemulțumi pe cei care, ca si mine, apasă acel buton doar atunci când articolul le-a plăcut, dar nu au comentarii de făcut. Nu știu dacă, trecând la spam un cititor, acesta nu ar mai putea da like, dar…

    • Cred ca ai dreptate. Sunt bloguri unde si eu simt nevoia sa apas butonul de like si atat, ca o dovada ca am trecut pe acolo, am citit si mi-a placut, chiar daca nu am nimic de spus.

  5. Dar nu cred că un like le face cine ştie ce reclamă. Dacă dai clic acolo ajungi la gravatarul respectiv, de unde trebuie să mai dai încă un clic ca să ajungi la blog, dacă există linkul. Eu fac CÂTEODATĂ aşa ceva ca să văd cine e un nou like-uitor de-al meu, dar aproape niciodată în cazul like-urilor de pe alte bloguri.

    • Ha, ha, asta nu mi-a trecut prin cap cand am scris articolul… La fel procedez si eu… E plictisitor sa dai atatea clicuri pentru a ajunge pe blogul cuiva de la acel like. Iti piere cheful pana reusesti. :)))

  6. dar nu stiu cum poate sa le placa asemenea articole daca nu le citesc…doar pentru titlu care e scris mare si e mai usor de citit si iese in evidenta????

  7. Deci like.urile rare sunt mai cinstite ?

Lasă un răspuns

