Ghicitoare

Am plecat astazi in oras cu gandul sa cumpar suspensia (un soi de inlocuitor de lustra) pe care o vazusem saptamana trecuta si pe care ar fi trebuit sa o cumpar ieri, daca… In fine, ideea este ca eu si familia mea rar ne putem tine de planuri si liste. Ne-am oprit la un magazin de unde sotul meu si-a cumparat o caciula simpatica, asa cum vazuse el anul acesta pe la schiorii de la nu stiu ce campionat. In drumul nostru au mai iesit cateva magazine, care mai de care mai diverse… Nu m-am putut abtine, ca pentru a confirma zicala „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ”. Ghicitoare!

Priviti imaginea si incercati sa ghiciti ce mi-am cumparat astazi! :)))

ghicitoare

Posted on Ianuarie 21, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. servetele decorative… tocator din lemn decorat si cam atat ma duce mintea :)))

Lasă un răspuns

