Lenjeria mea, cuvertura mea, camera mea

De cand ma stiu mi-a placut sa dorm singura, sa nu impart cu nimeni noptile. Sigur ca intr-o viata normala de om e greu sa pui in practica acesata nevoie/dorinta, mai ales daca ai o sora cu care parintii te pun sa imparti lenjeria de pat, cuvertura si intreaga camera, iar mai tarziu iti faci familie si nu concepi sa adormi decat in bratele omului iubit, desi prin minte inca te mai bantuie gandul ca cineva doarme in asternutul tau. Imi amintesc ce fericita am fost in ziua cand am primit propria mea camera si libertatea totala de a o aranja dupa gustul meu. 

Ma angajasem de putin timp, dar aveam deja cativa bani pusi deoparte. Prin casa erau cateva piese de mobilier care imi placeau si mi se potriveau, asa ca le-am rechizitionat. Ciudat mi s-a parut ca nimeni nu s-a opus. Era un semn ca am gusturi deosebite de ale familiei mele, dar pe atunci nu am dat importanta acestui amanunt. Cu ajutorul surorii mele mi-am aranjat camera asa cum visasem dintotdeauna. In tot acest timp am fredonat o melodie inventata pe loc, in euforia schimbarilor: „Vreau lenjeria mea, cuvertura mea, camera mea!”.

Aveam motive intemeiate sa imi doresc toate astea, dupa cum se va vedea imediat. Eram obsedata pe atunci de curatenie, insa tot asa, in stilul meu boem. Nu suportam ca om strain sa atinga paturile sau pernele mele, insa imi doream lenjerii de pat noi si pufoase pentru a putea culca in bune conditii alaturi de mine cainele ciobanesc pe care il adusesem in casa, pe dragul de Sultan. Tot cu gandul la el cred ca as fi cumparat si cuverturi de pat 3D, daca ar fi existat pe atunci si daca le-as fi gasit la promotia 1+1 gratis, cum sunt astazi pe site-ul lenjeriipat-outlet.ro. Nu a avut acest noroc…

Matura fiind astazi, imi dau seama ca nu m-am schimbat prea mult in interior. Ador sa dorm in bratele sotului meu, insa atunci cand cumpar o perna noua, o lenjerie de pat sau chiar o cuvertura, nu o fac cu gandul la confortul nostru, ci doar la pisicutele pe care mi le imaginez dormind cu labutele in sus si cu limba scoasa in puf. Si chiar asa se intampla! Atunci cand intind pe pat un cearsaf sau o cuvertura, la noi in casa pare sa fie party. Doi oameni incearca sa intinda bine materialul pe pat si doua pisicute le dau toate planurile peste cap, sarind pe pat, ascunzandu-se sub lenjerii si sub cuverturi, infigand ghearele si luptand cu dusmani nevazuti. Rad, rad, apoi ma intreb daca asta chiar este „lenjeria mea, cuvertura mea, camera mea”. :)))

Posted on Ianuarie 24, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sunt ale tale si lenjeriile, si cuverturile, si camera… dar, pisicutele vor sa le imparti cu ele…
    Sau mai stii… or dori sa aiba unele doar a lor?
    🙂

    • In primele zile le-am facut tot felul de culcusuri pufoase, tot felul de ascunzatori, insa le-au ignorat cu o aroganta inexplicabila. 😀 Clar vor sa imi fure lenjeria, cuvertura si camera… :))))

Lasă un răspuns

