Am intrebari. Aveti raspunsuri?

Mi-am dorit mult sa ma implic, sa ajut pe cat imi va sta in puteri, sa imi aduc mica mea contributie la efortul domnului Purdel de a adaposti si intretine multele animale adunate de pe strazi. Din pacate, fiind pentru prima data cand fac acest lucru, nu am nici cea mai vaga idee de unde sa incep si ce anume sa fac in mod concret. Am intrebari. Aveti raspunsuri?

1. Cum trebuie procedat pentru ca vestea ca exista un adapost de caini si pisici si ca acolo este nevoie de mancare sa ajunga la cat mai multi oameni?

2. Cum convingi oamenii sa ajute, chiar si cu un singur leu, toate aceste suflete necajite care se bucura daca primesc un bot de mamaliga?

pisici mancand mamaliga

pisici mancand mamaliga 1

3. Presupunand ca speri sa aduni niste bani si ca ai gasit la un supermarket din Bucuresti o oferta foarte buna (10 kg hrana uscata pentru caini la 26 lei zilele acestea), cum transporti mancarea tocmai in judetul Vrancea fara sa te coste o avere?

4. Presupunand ca un om care iubeste animalele si are un cuvant greu in online ar fi de acord sa intrebe la o firma de curierat daca se accepta articole pe bloguri in schimbul transportului, exista pe aici bloggeri dispusi sa multumeasca in mod public acelei firme (alaturi de mine)?

5. Poate cea mai importanta intrebare: cum procedezi pentru a gasi firme dispuse sa sponsorizeze un astfel de proiect in schimbul unor articole scrise de bloggeri?

Posted on Ianuarie 25, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Ceea ce propui tu presupune foarte multă muncă. Sunt convins că sunt destui bloggeri dispuşi să facă un bine, dar organizarea lor e cronofagă. Cel care organizează totul va fi obligat să-şi neglijeze blogul o vreme, dedicându-se acestui proiect. Tu eşti dispusă să faci acest sacrificiu?

  2. 1. Scrii, publici, promovezi pe facebook, faci asta in 2014 de cate ori poti. Fac primele doua daca ma contactezi pe fb si-mi dai mai multe amanunte.

    2. Faci un cont umanitar si o pagina de facebook dedicata unde esti foarte transparenta cu fondurile, gasesti fani iubitori de animalutze care sunt persoane publice sau influente pe fb – https://www.facebook.com/esternatalie – Natalie e o astfel de persoana. Ii pui admini pe cei ce au timp.

    3. Faci o lista de transportatori ca sunt o gramada si le faci reclama. Nu ocoli marii transportatori, scrii email direct conducerii.

    4. Pot scrie vezi pct 1.

    5. Telefoane, accesezi pagini nationale facebook direct, emailuri si repeti, gasesti registrul comertului info despre firme, targetezi intai firme ce au legatura cu subiectul in cauza – veterinari, producatori hrana animale, producatori accesorii animale, etc etc. Accesezi siteuri de specialitate direct, forumuri, pagini fb, twitter, linkedin, poze pinterest.

  3. Eu deja m-am mobilizat si am vorbit cu o firma de curierat.. si saptamana asta o sa trimitem mancarica pentru toate animalutele.. in rest…te sustinem cu promovarea 🙂

  4. Miao! Eu sunt de acord să scriu, să public, să aduc mulţumiri, să fac economii şi să trimit din când în când câte un bănuţ pentru blănoşi care nu sunt aşa giftuiţi ca mine.

  5. sa stii ca poti contacta linistita firma de curierat pe care o ai in vedere si fara interpusi; toate sunt prezente si active pe retelele sociale.

Lasă un răspuns

