Apa Perla Moldovei

Imi amintesc de vremurile copilariei mele (ce departe mi se par a fi uneori, de parca as fi trait deja cateva vieti!) si in gand imi revin imagini legate de duminicile in care parintii mei ne plimbau in vizita pe la prieteni, dar mai ales de iesirile „in natura”. De ce pun aceste cuvinte in ghilimele? Pentru ca natura era nu foarte naturala, chiar si pe atunci. Intr-o padure de la marginea orasului fusese aranjat un parc de distractii ce includea un teatru de vara, un balci cu tot felul de invartitori, un restaurant unde puteai manca o friptura buna si bea o baterie de vin rece ca gheata, iar lacul era mereu plin de barci si hidrobiciclete. 

Din acele vremuri imi amintesc placerea cu care noi, copiii, ne umpleam burtile de apa carbogazoasa ce trona pe masa, pregatita sa dilueze vinul din paharele adultilor. Pe atunci nimeni nu vorbea si nu se gandea la proprietatile fizico-chimice ale apei imbuteliate. Toti se bucurau de aciditatea ei si de faptul ca puteau bea vinul usor intepator fara sa se pileasca prea repede. Noua, copiilor, ne placea senzatia pe care o simteam atunci cand apa carbogazoasa incerca sa ne gadile cu bulele sale pe gat si pe nas intr-un mod pe care nu il puteam simti band alte ape. Va puteti lesne imagina mirarea mea de adult atunci cand am aflat ca in comert exista si ape imbuteliate plate, fara strop de aciditate. Mult timp m-am ferit de ele, pentru ca nu imi transmiteau nimic, nu ma impresionau cu nimic si inca mai aveam incredere in apa venita la robinetul casei.

Intre timp parerile mele s-au mai schimbat, insa beau in continuare apa carbogazoasa cu mare placere. Am grija totusi sa ma aprovizionez si cu apa plata, caci imi place gustul ei dulce, de negasit in apa ce o primesc la robinet. Am uneori senzatia ca cineva ne toarna atatea chimicale in apa de la robinet, ca as putea dezinfecta cu ele chiar si instrumentele medicale necesare operatiilor pe cord deschis. De curand am descoperit apa perla moldovei si m-am decis sa imi fac saptamanal aprovizionarea, pentru ca am baut la o prietena si mi s-a parut buna. Mai tarziu ne-am uitat amandoua dupa specificatiile oferite de producator (prietena mea este genul de om obsedat de etichete, spre deosebire de mine, care de cele mai multe ori ma uit numai la termenul de garantie).

Am aflat ca „Apa alcalina Perla Moldovei, prin proprietatile fizico-chimice pe care le are se incadreaza in randul apelor plate alcaline naturale cu efecte benefice asupra sanatatii omului si poate fi consumata fara restrictii.”, lucru pa care noi il tot facem de cand am ales acest tip de apa. Perla Moldovei este o apa oligominerala natural alcalina extrasa de la 210 m adancime din dealurile din jurul localitatii Sascut. Sincera sa fiu, cred ca printre multele sortimente de apa existente pe piata, aceasta mi-a facut cu ochiul in prima clipa datorita numelui pe care il poarta, caci Perla Moldovei ma duce cu gandul la tot ceea ce Moldova are mai bun, mai frumos, mai valoros.

Posted on Ianuarie 29, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

